Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mamma pukee lapsensa burberryyn päiväkotiin,
05.04.2009 |
mekkoa ja krimpsua...kaapit täynnä tuontidesignia, mitä mieltä?lisätietoja meidän perhe lehdestä...
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta se kyllä johtuu vain omasta mukavuudenhalusta. Ensinnäkin inhoan itseäni kun en ole saanut vieläkään viimeisen raskauden jäljiltä laihdutettua ja odotan sitä päivää, kun olen taas normaalipainoinen. Mua suorastaan ällöttää sovitella niitä telttoja kaupoissa kun ne kaikki näyttää niin kamalalta päällä. Sitäpaitsi sovittaminen on muutenkin niin kypsää hommaa ja varsinkin nyt, kun joka 30. vaate näyttää edes siedettävältä.
Lapsille on paljon helpompi ostaa kun ostaa riittävän suurta kokoa, niin kyllä se jossain vaiheessa on sopiva. Ja yleensä lapsille voi ostaa vaatteet ihan hyvin sovittamatta. Sitäpaitsi lastenvaatteet ovat paljon suloisempia ja ihanampia kuin aikuisten rääsyt.
Mutta ei meidän lapset kyllä päiväkodissa Burberryssä kulje. Ihan noita perusvaatteita laitetaan päiväkotiin, mutta kotoa löytyy sitten vierailuja ja juhlia varten aikamoinen läjä noita herkkuja joita olen shoppaillut pääasiassa ihan omaksi ilokseni.