Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos anoppisi pyytäisi päästä mukaan synnytykseen?

Vierailija
05.04.2009 |

Itselleni kävi näin, uskomatonta =O Anoppi pyysi josko voisi tulla synnytykseen sekä mieheni (joka on kuulemma niin herkkä näissä asioissa) että minun tuekseni! Hänellä kun on kokemusta niin voisi olla hyvänä tukena ja kun ne hoitajatkin on nykyään niin kiireisiä...

Huh huh!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään pahakseni vaikka tulisi. monessa maassa on koko lähisuku synnytyksessä mukana. eikä sen tarvii suoraan sinne sun alapäähän tuijottaa jos vaan sanot sille. :)

Vierailija
2/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on näet ollut jo seitsemän vuotta kuolleena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no selvääkin selvempää on, että tuo ei ole edes mahdollista.

Ainakin meidän sairaalassa ei ole. Synnytyssaliin saa tulla synnyttäjä+avustaja. (Oli hän sit mies, vaimo, kaveri, tuttava)

Vierailija
4/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa, kun TYKS:ssä saa kuulemma olla kaksi tukihenkilöä mukana.Niin ja kokemusta hänellä tietty on:3 omaa ja parissa muussa ollut mukana.En mä halua ketään ulkopuolisia sinne mukaan!Minusta on mun ja miehen perheasia.

Vierailija
5/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin tarjouksesta ja heti perään tiukasti kieltäytyisin siitä. En edes lähtisi hirveästi selittelemään, sanoisin varmaan jotain sensuuntaista kuin että "olipa kiltisti sinulta ehdottaa, mutta ei tarvitse". Jos jatkaisi ettei siitä ole vaivaa tms, niin sanoisin että kiitos vain, mutta olen siinä tilanteessa mieluiten kahdestaan mieheni kanssa.

Vierailija
6/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos miehelle sattuisi tulemaan jokin ylivoimainen este, niin luultavasti menisin mieluummin sitten yksin kuin esim. ystävän tai äitini kanssa. Miksei siellä nyt pärjäisi itsekseenkin.

Vierailija
7/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastuisi yhtään jos ehdottaisi.

Vierailija
8/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei kyllä pyrkisikään. Kun vauva on sitten syntynyt, niin anoppihan sitä sitten kantelisi. Kun mies kerran on niin herkkä. Mitä miehesi sanoo? Entä itse, mitä mieltä olet ap?

Vierailija
9/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pöyristynyt jo siitä, että kuulin sukulaiseni isän olleen mukana hänen synnytyksessään, sillä isä on anestesialääkäri, ja kävi laittamassa epiduraalipuudutuksen ja jäi sitten loppuun saakka. Itse en ottaisi isääni mukaan synnytykseeni vaikka hän olisi perkutarallaa Naistenklinikan johtava synnytyslääketieteen professori :P Anopin tarjouksesta voi kohteliaasti kieltäytyä, ja sanoa että sairaala ei salli kuin yhden tukihenkilön :)

Vierailija
10/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kieltäytyisin kauniista. Varmaan ihan hyvää tarkoitti, mutta minä ainakin haluan kokea sen hetken kahden mieheni kanssa. Ja tässä mielenkiintoinen kysymys; mitä mieltä MIEHESI on asiasta?

Vierailija
11/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän anoppia aika ärsyttävänä henkilönä; jos oltaisiin läheisempiä niin sitten olisi eri asia. Sinänsä en ole sitä mieltä että synnytyksessä saisi olla vain mies, ekassa synnytyksessäni mulla oli sekä mies että oma siskoni mukana, ja se oli ihan ok.

Vierailija
12/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin lapseni Lontoossa, mukana sai olla 2 tukihenkiloa. Siis kerrallaan. :) No mikas siina, kaverit vaihtoi vuoroaan aina tunnin parin valein, niin saatiin kaikki mukaan. Mies tietysti pysyi koko ajan vierella! Mutta valilla huoneessa saattoi siis olla neljakin tukihenkiloa kerrallaan, kuka niita kerkisi laskemaan... Ihanaa!

Vierailija
13/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen kaverin vaimo vois tulla. Olin ihan että juu ei kiitos, menen mieluummin yksin.

Vierailija
14/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini on sellainen ihminen että tulemme toimeen ihan kivasti, mutta en näyttäytyisi hänen nähtensä edes pikkuhousuissa, saati sitten ilman housuja ja vauva jalkovälissäni.

Koittaisin olla kohtelias ja sanoa että kiitos vain mutta minä ja mieheni menemme kaksistaan ja olemme toistemme tukena yhteisen lapsemme synnyttämisessä, mutta että tervetuloa katsomaan vauvaa sitten kun on saatettu maailmaan..

Vierailija
15/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katselee sitä amerikkalaista vai onko kandalainen sarja neloselta jossa syntyy vauva niin aika usein siellä synnytystilanteessa on muitakin kuin äiti, isä ja kätilö. Usein lääkäri ja sairaanhoitaja ja lisäksi vielä isän tai äidin äiti. Ja kyllä musta olis tuntunut kivalta jos äiti olisi voinut olla synnytyksessä lähellä, vaikka ei varsinaisesti synnytyssalissa. Tiesin että oma äitini hermoilee kauheasti kun meillä synnytys venyi... siinä tuli sitten synnytyksen aikana murehdittua jos sitäkin kuinka teisin että oma äitini oli kauhuissaan. No onneksi sain tutun ihmisen ilmoittamaan äidilleni että kaikki on hyvin vaikka leikkuriin päästii.

Yritän tällä sanoa sitä, että minun mielestä siellä synnytyksessä voisi olla enemmän ihmisiä paikalla tai ainakin mä olisin halunnut että on.

Vierailija
16/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin vaikka sen riskin, että anoppi suuttuu tai mieluummin sitten mies ei tulisi ollenkaan, jos tukea tarvii.

Vierailija
17/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Että voi sitten tulla katsomaan vauvaa kun on syntynyt. JA ettei tarvi loukkaantua tai ottaa itteensä sen ettet halua häntä synnytykseen.

Vierailija
18/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan mahdottoman mielissäni, kun anoppi ja appi ovat tämän lapsen odotuksessa niin täysillä mukana, omille kun tämä on jo seitsemäs lapsenlapsi. Tahdon antaa heidän intoilla niin paljon kuin sielu sietää, sillä mieheni on heidän ainoa lapsensa. En edes usko, että he ehdottaisivat tuota, mutta jos niin kävisi.. Olisi kyllä pakko kieltäytyä! He saisivat ehkä sairaalalle tulla, mutta kyllä synnytys itsessään on meidän kahden (tai meidän kolmen) välinen asia. Sen jälkeen he ovat tervetulleita katsomaan ja paapomaan ja onnittelemaan.

Vierailija
19/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla, että harkitsisin asiaa kuitenkin, koska mieheni on diabeetikko ja tulee tarvitsemaan taukoja syömistä ja lääkitsemistä ja lepäämistä varten. Olen itseasiassa ajatellut kysyä, jos anoppi voisi sitten synnytyksen aikana huolehtia, että miehellä on ruokaa saatavilla, sitä kun ei oikein voi pakata kovin hyvin etukäteenkään, paitsi tietenkin jotain hätäsokeria.

Vierailija
20/31 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kesken ponnistuvaiheen se alkaisi taas ehodttaa että me laitettaisiin olkkariin sen vanhat verhot kun meidän omat on niin rumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan