Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette ole ottaneet äitiyspakkausta niin mihin olette käyttäneet sen 140?

Vierailija
04.04.2009 |

ja lopuilla jotain vaatteita tms.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa vauvalle sitterin, harsoja, vaippoja, pinnasänkyyn lakanat ja lopuilla vaatteita.

Pakkausta ei otettu koska tallella lähes kaikki esikoisen pakkauksesta.

Vierailija
2/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle välttää esikoisen vaatteet ja tavarat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mennyt kai johonkin elämiseen... Kaikkien kolmen kohdalla olen rahan ottanut. En siis ole sitä rahaa mitenkään korvamerkinnyt.

Vierailija
4/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitettiin ne 140e kaukaloon ja telakkaan, ettei kolmea muksua tarvii aina erikseen kiinnittää autoon.

Vierailija
5/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ostettu vaatteita, vaippoja ym tarpeellista tavaraa sillä rahalla :)

Vierailija
6/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinaa käytin ehkä 10 kertaa... Esikoiselta jäi hurjasti vaatteita ja makuupussit ym.

Vierailija
7/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kamppeet olivat olemassa esikoisen jäljiltä, jolle siis otimme pakkauksen.

Vierailija
8/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalle tilille ovat menneet kuin kaikki muutkin rahat.

Kolme lasta on ja jokaisen kohdalla on otettu avustus rahana.

Lapsille on tietenkin hankittu kaikki tarpeellinen, sängyt, vaunut, turvaistuimet, sitterit, vaatteet, liinavaatteet, lelut jne... Mutta ei kukaan kyllä katso ja laske mikä raha mihinkäkin menee kun tilillä on kymmeniätuhansia euroja (tiedän, tyhmää säilöä rahoja tavallisella tilillä, siitä voidaan keskustella toisaalla).

Vierailija
9/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettiin silti äp:n sijaan se raha. Nyt on mennyt 50€, ja mulla on jo äp:n peitto, 2 makuupussia, 5 sideharsoa, muovitettu lakana, huppupyyhe, kynsisakset ja vaatteita enemmän ku pakkauksessa olisi ollut. Ja ne vaatteet on oikeesti kivoja kun on itse saanu valita :) Lopuilla rahoilla ostan lisää vaatteita, ammeen ja jotain pientä oleellista. Ja kyllä, käytettynä on toki tullut ostettua kaikki paitsi osa sideharsoista.

Vierailija
10/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnasängyn 40€, vaunut 40€, turvakaukalon 20€, sitterin 20€ ja pinnasängyn patjan 20€. Nuo oli kaikkein kalleimmat niin laskin ne ostetuks tuolla kelan rahalla. Yhteensä vauvatarvikkeisiin meni ehkä 200€ ja sen lisäks saatiin sukulaisilta vaatteita ja tarvikkeita ekaks vuodeks kolme jätesäkillistä.

Vierailija
11/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkinnanvaraiseksi ja tulosidonnaiseksi. Paitsi että pääomatuloilla porskuttavathan eivät tienaa mitään, eli ovat niitä tosi köyhiä.

Äitiysavustus ja lapsilisät pystyttäisiin kaksinkertaistamaan, kun ne maksettaisiin vain niitä oikeasti tarvitseville.

Vierailija
12/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä se sitten saataisiin estettyä, etteivät miehet (ja naiset) juo niitä rahoja? Niin kuin kaikkia muitakin mahd. sosiaaliavustuksia.

Minua ärsyttää tämä yhteiskunnan rahankäyttö. Ei se ole ihme, että rahasta on aina tiukkaa, kun sitä valvotaan ihan liian vähän, että mihin ne rahat oikein menevät.

Sen minä vaan tiedän, että joka palkastani minäkin niitä joidenkin ryyppäjäisiä avustan.

Vierailija
13/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmävaunut omaan käyttöönsä.

Vierailija
14/14 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään tiettyyn. Ihan normaalisti tilille, josta raha menee elämiseen. Vauvalle oli jo kaikki tarpeellinen esikoisen jäljiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä