Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virpojien täytyy pukeutua pääsiäisnoidiksi! Joka prkleen kysymyksessä

Vierailija
04.04.2009 |

kysytään samaa asiaa.

Tässä tulee nyt kaikille tiedoksi. VIRPOJIEN TULEE PUKEUTUA PÄÄSIÄISNOIDIKSI, MYÖS POIKIEN!

Meillä ei avata ovea jos ei ole sopivaa asua! TULIKO NYT KAIKILLE SELVÄKSI!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä voit huoletta olla avaamatta oveasi.

Vierailija
22/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä voit huoletta olla avaamatta oveasi.

Onks huomenna naamiaispäivä vai Halloween vai mikä? Ei vissiin mitään tekemistä pääsiäisen kanssa... No sun muksu voi tulla vaikka 13.1. tai 15.8. ketuksi pukeutuneena, ihan jees! Avaan oven ja kysyn aina, millä asialla olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä koulussa että sukulaisten toimesta, että virpomiseen ei todellakaan kuulu mikään noita-asu. Noidat ovat ei-toivottuja ja niitä nimenomaan yritetään torjua (pohjanmaalaisssa perinteessä), kun taas virpojat ovat onnentoivottajia (karjalaisessa perinteessä).

Kukin tkee miten tykkää, mutta jos on vähä-älyinen ja sivistymätön kuin ap, niin kannattaa pitää pienempää suuta ja hävetä tosiaan siellä lukkojen takana tyhmyyttään.

Vierailija
24/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin lasten pitää nähdä sen verran vaivaa, että jos haluavat ilmaisia herkkuja tai rahaa, niin pukeutuvat ja koristelevat ne oksansa. Muuten ne voisivat tulla minä tahansa viikonloppuna ilmoittamaan, että haluavat suklaata tai rahaa tuntemattomilta ihmisiltä, ja ne pitäisi vain lahjoittaa, koska nyt lapsi sattui pyytämään ja kaikki lasten toiveet tulee täyttää.

Vierailija
25/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsiäisnoidille, -pupuille, -kissoille yms.

En hämähäkkimiehille, enkä trulleille (trullit ovat pahoja! Eivät kuulu pääsiäiseen!!!!!)

Vierailija
26/26 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kasvanut Keski-Suomessa, jossa ei lapsuusaikanani virvottu ollenkaan. Nyt omat lapseni ovat ympäristöstään oppineet perinteen, jossa palmusunnuntaina pukeudutaan ja virvotaan. Ymmärränhän minä, että siinä on sekaisin itäistä ja läntistä - mutta entä sitten?

Sovitaanko, että itäsuomalaiset lapset virpoo palmusunnuntaina tavallisissa vaatteissa, länsisuomalaiset lapset virpoo lankalauantaina trulleina ja lapset siltä väliltä virpovat koska virpovat ja pukeutuvat kuinka pukeutuvat? Kulttuurit kohtaavat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan