Lue keskustelun säännöt.
Hei oletko rikas? Alkaisitko minulle kaveriksi?
04.04.2009 |
Haluaisin jonkun rikkaan ja jännittävän ystävän, jolle tapahtuisi aina kaikkea ja joka aina soittaisi ja kertoisi seikkailuistaan minulle. Sellaisen joka myös matkustaisi paljon.
terv. kyllästynyt
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta voin kerto että kyllä sattuu ja tapahtuu. Ite ei tartte edes tehdä mitään kun tuntuu että siltikin joutuu mukaan mitä kummallisimpiin sattumuksiin. Kaikki ei sitten ole hauskoja juttuja.