Paljonko maksaa tehtaanmyymälässä ne äp:ssä käytetyt makuupussit?
forssassa oli ainakin silloin, kun viimeksi itse kävin, hintaan 7 tai 8e noita makuupusseja. olivat jostain kohdin värivikaisia tms., mutta eipä niistä juuri mitään huomannut.
Kommentit (8)
Jos saisin jostain sen makuupussin ja peiton, voisin ostaa lopulla rahalla jotain oikeasti mielekästä päällepantavaa lapselle. Ja kestovaippoja (parempia kuin pakkauksessa). =)
Siis ei tarvitse olla just sama kuin pakkauksessa, mutta kuinka paljon tuollaiset lasten peitot suunnilleen uutena maksavat?
mutta ainakin silloin KAIKKEA äitiyspakkauskamaa sai täysin käyttämättömänä kirpparilta muutamalla eurolla. Varsinkin niitä makuupusseja oli joka kirppari pullollaan, kuoseissakin valinnanvaraa vaikka kuinka paljon.
Haalareita oli vähemmän täysin käyttämättömiä, mutta vähän käytettyjä tosi paljon. Samaten niitä potkuhousuja ja bodeja oli ihan hirveät määrät, meillä oli kotivaatteina kymmenittäin ihan käyttämättöminä ostettuja ÄP-vaatteita, parhaita taisi olla 3-4 kpl samaa kuosia, joten oli helppoa kun aina oli sävy sävyyn vaikka joutui vaihtamaan toisen osan.
En olisi ikinä maksanut niistä vaatteista sitä hintaa kuin ne pakkauksessa maksavat enkä olisi ikinä käyttänyt niitä rääsyjä julkisella paikalla, mutta halpoina kotivaatteina ne olivat kyllä ylivertoja, muutamalla eurolla sai kaapit täyteen vaatteita.
Meillä on kyllä tavaraa esikoisenkin jäljiltä, mutta tosiaan uuden makuupussin ja peiton tarvitsisin ja ehkä toppapuvunkin. Suurin osa jäi käyttämättä aikoinaan -07 äitiyspakkauksesta ja jäisi varmaan nytkin. Siksi ehkä rahana...
jotain pari euroa ollu kappale. Huutiksesta hommasin äp:n peiton, maksoi 1,50,- eikä postikuluja kun kävin hakemassa ovelta. Nyt mulla on kaikki mitä tulis pakkauksessa, sillä erolla, että vaatteet on kivempia kun on saanu itse valita, ja rahaa menny vasta 40,- :)
Mulla olisi myynnissä kaksi äp-makuupussia. En muista vuosia, mutta aika lailla uudenveroisia ovat. Jos kiinnostaa, laitan kuvia tulemaan. sanasade@luukku.com
Entä se tavallinen peitto? Mietin, että jos ei sittenkään ottaisi pakkausta... En pidä kummemmin uudesta.