Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimielinen Helander sai vain yhden hyväksytyn heiton

Vierailija
24.07.2022 |

Helander heittää yhden hyvän tuuriheiton kerran kolmessa vuodessa ja sen jälkeen käyttäytyy diivamaisesti seuraavat kolme vuotta. Kisan voittaja kilpailee ahkerasti ja heittikin kipeästä selästä huilimatta kisassa kolme kertaa yli 90 metriä. Kilpailukokemus puhuu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ylimielisen?

Vierailija
2/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Oliver ole ylimielinen, hän on julkisesti rauhallinen ja ujo, siitä johtuu lyhysanaiset haastattelut, toki myös sekin varmasti vaikuttaa, että oma äidinkielensä hänellä on ruotsi.

Ihan sympaattinen poika, ei ole vain vielä tulostaso sellainen, että tulisi jatkuvasti pitkiä heittoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on tosi, että runsaalla kilpailemisella tulee kisatilannerutiini.

Suomalaisilla on jostain syystä ollut jo pitkään luulo, että kilpaillaan vaan isoissa kisoissa.

Koko ajan ollaan harjoitusjaksolla ja on ollut tosi hyviä harjoitustuloksia, ikävä kyllä treeni ja kisa ovat kaksi eri asiaa.

Siksipä matka katkeaa yleensä alkueriin.

Tuntuu, että jo toukokuussa valittelevat tuntemuksia jossain takareidessä ja alkavat tähtäämään seuraavaan kauteen.

Ehkä Suomessa järjestetään liian vähän kisoja vai ovatko ne kisat liian pieniä kuvitteellisille egoille?

Vierailija
4/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole ylimielinen, hän on ujo ja epävarma suomenkielentaidostaan, siksi haastatteluissa lyhytsanainen.

Vierailija
5/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä hänen heitosta. Onhan suomalainen....

Vierailija
6/12 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hän puhuu kuin Antti Kasvio aikoinaan. :)

Vierailija
7/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ole ylimielinen, hän on ujo ja epävarma suomenkielentaidostaan, siksi haastatteluissa lyhytsanainen.

Miksiköhän Oliveria ei haastatella ruotsiksi?

Vierailija
8/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vaikutti aika v***uuntuneelta, kun omat ennakko-odotukset petti. Siitä vähäsanaisuus.

Vierailija
9/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkramppi esti heitot Kalevan kisoissa

Uskoo ken haluaa!

MM-kisoissa haastatteluissa ilmaisi selvästi, että Kalevan kisoissa heittäminen ei kiinnosta ennen EM-kisoja.

Vierailija
10/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiijna Mäkelää taas hävettää näyttää alapäätään.

Vierailija
11/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiijna Mäkelää taas hävettää näyttää alapäätään.

"Minä olen kiimainen minä olen haluttava"- Mäkelä vois olla ajamatta tuheroaan niin silloin katsojat saisivat rahoilleen enemmän vastinetta.

Vierailija
12/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kirjoitti:

Selkäkramppi esti heitot Kalevan kisoissa

Uskoo ken haluaa!

MM-kisoissa haastatteluissa ilmaisi selvästi, että Kalevan kisoissa heittäminen ei kiinnosta ennen EM-kisoja.

Oliver Helander on yks velliper$e. Jos ei heittäminen kiinnosta, niin vois mennä vaikka Ahvenanmaalle istuttamaan pottuja ja vetämään kjäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi