Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä AMK:ssa voi suorittaa psykologin pätevyyden?

Vierailija
03.04.2009 |

Onko esmes. joku humanistinen amk? Kuinka kauan koulutus kestää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini opiskelee humanistisessa amkissa sosiaalityöntekijäksi. Mun mielestä ei ole järkeä mennä yli opistoon, jos saman koulutuksen voi suorittaa lyhyemmässä ajassa ja tiivistetysti.

Vierailija
2/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tyhmä mennä yli opistoon kun voi saada saman ammattin ammatti koulussa. Voiko lukiossa muuten opiskella psyko logiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se AMK pohjallakin ratkeaa. Ai niin, eikun sähän taisit olla vasta menossa sinne humanistisen psykologian laitokselle

Vierailija
4/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini opiskelee humanistisessa amkissa sosiaalityöntekijäksi. Mun mielestä ei ole järkeä mennä yli opistoon, jos saman koulutuksen voi suorittaa lyhyemmässä ajassa ja tiivistetysti.

ja parempi mennäkin siitä missä aita on maan alla!!!

Ei kaikkien rahkeet riitäkään yliopistoon, se vaan nyt on nii.

Vierailija
5/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksi lukuja. Mun käsittääkseni amiksessa ei voi lukea tieteitä

Vierailija
6/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan iktyonomikin melkeen lakimies.

Vierailija
7/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYTTÄYTYMISTIETEELLISESTÄ TIEDEKUNNASTA!!

Vierailija
8/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi ovat sama asia? Ei hyvää päivää.

Vierailija
9/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi ovat sama asia? Ei hyvää päivää.

13

Vierailija
10/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli opistoon :)

Vierailija
11/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi - yliopisto - käyttäytymistieteellinen tiedekunta

sosiaalityöntekijä - yliopisto - yhteiskuntatieteellinen tdk

sosionomi - amk

Vierailija
12/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amk:sta ei perustutkinnolla voi valmistua sosiaalityöntekijäksi. Tosin en ole sitten varma, jos suorittaa ylemmän amk-tutkinnon.

Mä en ole koskaan tajunnut tuota ylempää amk-tutkintoa... miksi? Pieni maa ja pienet resurssit. Keskitettäisiin korkeampi koulutus yksiin paikkoihin, eikä joka niemeen ja laaksoon.

Vierailija
13/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisko haki Helsingin yliopistoon lukemaan filosofiaa, vaikkei ollu ylioppilas. Täytti vielä kaikki hakupaperitkin ja "luki" pääsykokeisiin:)

Varmaan nykyään kirjottelee näillä palstoilla...

Vierailija
14/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistoon kun se ei ole pakollista ja laissa säädetty eikä siitä joudu vankilaan, jos ei mene....

Vierailija
15/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveet väliin kokonaan.

Vierailija
16/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkintonimike on YHTEISÖPEDAGOGI AMK ja voi opiskella joko nuorisotyön, viittomakielentulkin tai kulttuurituottajan(muistaakseni) koulutusohjelmassa. Työpaikka voi sitten löytyä juurikin nuoriso- tai järjestötyön kentältä. Ystäväsi ei kyllä millään voi opiskella ko. AMK:ssa sosiaalityöntekijäksi. Sosiaalityöntekijäksihän valmistutaan YLIOPISTOSTA, ihan niinkuin psykologiksikin, joskus tosin epäpätevänä voi sosiaalityöntekijän SIJAISUUTTA hoitaa joku SOSIONOMI AMK, joka sekin on ihan eri koulutus kuin tämä Humanistisesta Ammattikorkeakoulusta valmistuva yhteisöpedagogi.

Vierailija
17/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Ammattiyliopistossa ja olen psykopatian ylioppilas.

Vierailija
18/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tulee proffa, kun mä oon niin tosi kiva ja humaani! Ja mä en siis yhtään tajuu tämmösii kaikkii akateemisii tyyppei, et mitä ne niiku luulee olevansa. Ku mä kyl osaan olla tämmönen humaani tyyppi ihan ilman mitään ylikorkeakoulujakaan

Vierailija
19/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Ammattiyliopistossa ja olen psykopatian ylioppilas.

ootko mun kurssikaveri, kyllä Porvoon ammattiyliopisto, entinen Porvoon amk on hieno paikka opiskella psykopatiaa ja psykologiaa ja ihana kun ei tartte mennä "oikeeseen" yliopistoon. Ja en oo kyllä koskaa ymmärtänyt psykologeja, kun Tanja Karpelakakin on vaan sosionomi ja se oli ministerikin ja kaikki... Ja ai niin mistä ne sosionomit tulikaan, ihan sama. Ja ei hemmetti nyt tarvii lähtee hankkii psykiatrin koulutus Keravan amk:sta vai oliko se Nummelan yliopisto vai Kontulan lääketieteellinen tiedekunta. Vai ei se taiskin olla se Roihiksen ammatipoisto vai oliko se Siilitien sosiaalinen oppilaitos, eikun... Hemmetti kun tää opiskelu on vaikeeta tai se mistä kukakin valmistuu vai miten se nyt oli...

Vierailija
20/33 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat työskennellä epäpätevänä sosiaalityöntekijänä, jos virkaan ei pätevää saada, mutta eivät voi koskaan saada sosiaalityöntekijän virkaa.