Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetin palautteesta kysymys

Vierailija
12.12.2008 |

Eiköhän se myyjä ensin sa rahansa. Ainakin itse laitan palautteen heti kun ostaja on hoitanut osuutensa. Tietää sitten samalla että nyt voi odotella postia. Jos tavara noudetaan, niin ihan sama kumpi eka palautteen antaa.

Vai myytkö niin huonoa tavaraa että jäät odottamaan että jos ostaja antaa huonon palautteen samalla jatkat sinäkin....

Itselläni ostajat on aina vilpittömästi olleet tyytyväisiä saamaansa. On ollut aina parempi kuin osaavat odottakaan. Mulla on varaa antaa palaute heti kun raha on tilillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tapana, että tuotteen ostaja antaa ensiksi palautetta ja vasta sitten myyjä?

Vierailija
2/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä lähinnä ostanut (lastenvaatteita) huutonetistä ja aina laittanut palautetta ennen myyjää. Eihän se myyjä edes tiedä onko tuote tullut perille ja olisi aika hassua, että laittaisi kauppojen sujuneen hyvin, mitä nyt paketti hävisi...

Nyt ekan kerran marraskuussa myin vaatteen eikä ostaja anna mitään palautetta, joten pidän vähän outona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään olen huomannut että ostajista vain joku 60-70% jättää palautetta.

Vierailija
4/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan antaa sitten ostajalle ensin palautetta; onkin hyvä tietää, ettei kaikki sitä edes anna.

ap

Vierailija
5/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus olen itse jättänyt antamatta koska jos olisin antanut nega/neutraalipalautteen niin myyjät vaan kostaa. Sinänsä olisi hyvä kun kaikki antaisi kunnon palautteen. Myyjän kannalta kaupat on sujuneet hyvin jos ostaja maksaa nopeasti. Eihän se ole ostajan vika jos sinä pakkaat huonosti tai posti posti kadottaa paketin.

Vierailija
6/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinhan olen osuuteni myyjänä tehnyt ja vastaanottaja osuutensa ostajana. Miksi pitäisi kytätä ensin ostajan palaute - kuulosta kummalliselta

Vierailija
7/7 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama siis kumpi ekana. Itse annan heti, kun olen saanut rahat tai paketin. Jos toinen osapuoli on nopeampi, niin sitten on. Mutta jos toinen osapuoli ei anna palautetta, niin ihan se ja sama mulle.

Palaute on vapaaehtoinen ja kyllä niitä ehtii saada ihan riittämiin jo vuoden myynnin jälkeen kasaan varsinkin, jos myy lastenvaatteita. Nimittäin mielestäni n. 500 palautteen kohdalla palautteiden runsas määrä on jo haitaksi lastenvaatteiden myynnissä (luulevat trokariksi). Parempi siis, että määrä kasvaa ihan hitaasti, ettei niin kovin usein tarvitsisi tunnusta vaihtaa ja aloittaa nollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä