Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

reiman hinta laatu suhde?

Vierailija
01.12.2008 |

Ota yhteyttä puvun myyneeseen liikkeeseen tai jos sieltä ei apua heru, yhteys kuluttajaneuvontaan. Minkään vaatteen ei pidä hajota normaalissa käyttötarkoituksen mukaisessa käytössä ekalla käyttökerralla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä koostuu Reima Tec tuotteiden hinta? Aivan samanlaisia pukuja kun muidenkin valmistajien. Meillä hajosi talvihaalari, ensimmäisellä käyttökerralla tunnissa lumihangessa, 159e:n puku? Ja Reima ei suostu ottamaan kantaa eikä korvaamaan tuotetta mitä tehdä?

Nim: Joulu tulossa japsella rikkinäinen puku, ilkoillakkin pitäisi

Vierailija
2/4 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi uudesta Reimatecista housujen henkselin solki ensimmäisellä käyttökerralla. On aika ohutta muovia. Onneksi saatiin uusi tilalle, kun otin Reimalle yhteyttä. Mutta hintaan nähden oli kyllä niin halpislaatu, ettei meille kyseistä merkkiä enää ainakaan uutena osteta. Nyt olen erityisen varovainen solkea käsitellessä, ettei hajoa käsiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin haalariin olen tuossa suhteessa ollut tosi tyytyväinen, haalari maksaa vähän enemmän (169e) kuin Reimatec, mutta pysyy uuden näköisenä kovasta temmellyksestä huolimatta, polvet eivät kulu vaan kangas on oikeasti kestävää, vesi ei mene läpi vaikka istuisi lätäkössä ja lenksutkin kestävät loistavasti eivätkä hajoile käsiin. Ticketin laadusta olen valmis maksamaan, Reimatecistä en.

Vierailija
4/4 |
01.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niiden täytyy ottaa kantaa ja korvata haalari täysimääräisesti. Reimalle tulee niiiiiiin hirveä määrä valituksia, että heittävät tuollaisia vastauksia ja kokeilevat, jos reklamoija vaikka jättäisi asian siihen. Jos mahdollista, mene käymään liikkeessä, josta ostit puvun tai soita ensin. Jos liikkeessä ollaan ynseitä, ota sitkeästi yhteyttä Reiman asiakaspalveluun ja vaadi niiltä asiakaspalautuskoodi. Voit lähettää puvun siten maksutta Reimalle. Laita mukaan kirje, jossa tiedot milloin ja mistä olet puvun ostanut ja kuitti mukaan, ja vaadi täyttä korvausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi