Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuriksien käyttä "kaupungilla", mitä mieltä?

Vierailija
03.04.2009 |

Ymmärrän, että tommonen 7-8 vuotias voi hyvin käyttää kuriksia jossain pihaleikissä, mutta vähän käy sääliksi yhtä tuttua lasta, kun näkee jossain marketissa tai kävelyllä tms. niin usein on laitettu kurahaalarit jalkaan ja kurarukkaset käsiin. Näyttää kyllä jo vähän liian "isolta" mun mielestä. No, tämä nyt on vain mun mielipide... mutta voi varmaan tuntua lapsesta vähän nololta. Jos ovat suoraan pihalta lähteneet, niin eikö niitä voi sitten riisua ensin...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä, että on se vähän "noloa", kun koululaisella kurikset kauppareissulla. Meillä käydään kaupassa erikseen, ilman kuriksia ja ei oo vaikeeta riisua vaikka muovipussiin ja reppuun ekaks (jos siis samallareissulla). Mutta jokainen taplaa tyylillään...

Niin minäkin olen ymmärtänyt, että kuristen "idea" on, että ne on helppo tarpeen ottaa pois just vaikka autoon tai muualle, kauppaan yms. mennessä ja muut vaatteet on sitten puhtaat siinä alla.

Vierailija
2/8 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mentäisiin suoraankin, mutta yleensä en mene lasten kanssa suoraan ulkoilusta kauppaan.

Olen nähnyt kuinka jotkut mammat antavat kurahousuisten ja kuraisten lastensa nuhjuta kaupan vaatetankojen seassa. Se jos mikä on ajattelematonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä marketissa yleensä ole kovin kuraista :)

Vierailija
4/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kotona.

Vierailija
5/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä, että on se vähän "noloa", kun koululaisella kurikset kauppareissulla. Meillä käydään kaupassa erikseen, ilman kuriksia ja ei oo vaikeeta riisua vaikka muovipussiin ja reppuun ekaks (jos siis samallareissulla). Mutta jokainen taplaa tyylillään...

Vierailija
6/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, jos heillä olisi kurikset..

Vierailija
7/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousut on olemassa, sellaiset henkselittömät muttei niitä juuri käytetä kuin mökillä tms.

Nykyään on näitä vedenkestäviä vaatteita ettei kuriksia meillä käytetä juurikaan, ei edes pienemmillä. Itse olen siitä vain tyytyväinen, säästän itseäni sekä lapsia kun ei kurisrumbaa tarvita kuin harvoin.

Vierailija
8/8 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi, että vähemmällä vaivalla pääsisi sekä vanhempi että lapsi, jos ei joka kauppareissulle noita kurakamppeita tarvisi laittaa. ehkä eivät ole tulleet ajatelleeksi koko asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme