Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessanpöntöistä asiaa.....

Vierailija
03.04.2009 |

Onko kukaan käytännössä huomannut eroja wc-pönttöjen välillä. On noita satasen pönttöjä ja Arabian triplasti kalliimpia ja siltä väliltä. Kannaatko pönttöön satsata ja mihin merkkiin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdessa vessassa sellainen pönttö josta mainostettiin että siihen ei p..a tartu. ja kyllä se totta on. Toisessa vessassa on tavallinen pytty ja se likaantuu huomattavasti helpommin ja harjaa saa käyttää paljon enemmän.

Vierailija
2/2 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaan myytävään taloommi tarvi ostaa uusi pönttö ja vähän aikaa ehdimme itse käyttää. Malli oli halvin K-raudasta löyyvä, merkkiä en muista.

Lika kertyi pönttöön ihan eri lailla kun Arabiassa. Eli pinnoite materiaali oli huonompaa.

Pöntössä oli pieni- ja iso huuhtelu, mutta ne olivat aika huonot. Pieni oli todella pieni, liian pieni ja iso taas sitten liian iso, kulutti vettä valtavasti.

Muutenkin tunnelma istuessa oli ihan eri planetalta. Vertaa jostain halpahallista ostettu ulkoilutakki (kahiseva, saumat tehty miten sattuu) vs kalis esim. Haltin ulkoilutakki. Ehkä hieman huono vertailukohde, mutta toivottavasti kantani selvisi.

Uudessa talossa on nyt ollut uudet Arabiat puolitoista vuotta ja niissä ei ole mitään moitittavaa. Pinnoite hyvä, kakat putsaantuvat, huuhtelut hyvät ja kestävät ja tukevan oloiset.

Gustafbergia on paljon myös, mutta mä en henkilökohtaisesti siitä merkistä tykkää. Mulla pitää olla Arabia! Mutta tämä on varmasti makuasia, eiköhän kaikki normaalihintaluokan pöntöt ole ihan hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi