Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taakse kallistunut kohtu ja kierukka

Vierailija
03.04.2009 |

Löytyisikö kokemuksia teiltä, jolla on taakse kallistunut kohtu ja olette ottaneet kierukan. Sopiko kierukka teille vai tuliko ongelmia? Harkitsen itse kierukan ottamista, mutta mietityttää tuleeko onnistumaan/toimimaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan tullut mieleenikään, että tämä jotenkin kierukan käyttöön vaikuttaisi.

Vierailija
2/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tiennyt, että taakse kallistunut kohtu olisi joku ongelma. Olen ajatellut, että se on vain ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt olen luonteeltani tällainen murehtija ja etukäteen huolestuja. Ja maksaahan se kierukka myös aika tavalla ja harmittaa, jos ei sitten sovikaan. Äidilläni on myös taakse kallistunut kohtu ja hän sanoi, että häneltä piti kierukka poistaa kun aiheutti vaivoja ... mutta se oli vielä sitä maailmanaikaa, kun oli vain kuparikierukoita, joten olisiko liittynyt enemmänkin siihen kuin kohdun asentoon.

MInulla on kyllä hyvä gynekologi, joten tuskinpa hän minulle olisi kierukkaa suosittanut, jos odotettavissa olisi ongelmia. Sen verran epäileväinen kuitenkin olen tuon kohdun asennon vuoksi, että en anna terveyskeskuslääkärin kierukkaa paikalleen laittaa vaan menen gynelle.

Vierailija
4/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi vain, että kierukkaa laittaessa se tekee siitä vain hiukan vaativampaa, ei se muuten haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä