Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia aikoja olette olleet synnärillä synnyttämättömien osastolla raskausaikana?

Vierailija
03.04.2009 |

Ja mistä syystä? Pääsittekö pois välillä vai olitteko synnytykseen asti? Oliko osastolla "ihan kivaa"?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivedet oli mennyt, mutta supistuksia ei vielä ollut. Sieltä pikkuhiljaa sitten alkoivat vauhdittimien avulla.

Osastolla oli vähemmän kivaa. Ainoa hyvä puoli oli täyspalvelu eli ruoka tuli ja ei tarttenut tehdä kotitöitä. Mulla ainakin oli kamalan äänekkään huonekaverit. Puhuivat öisinkin ja kuorsasivat ja valittivat ja lääkäri sekä hoitsut ramppas huoneessa milloin minun ja milloin jomman kumman huonekaverin vuoksi. Siellä oli myös kuolettavan tylsää. Kännykkää ei saanut pitää auki kuin tietyssä tilassa ja mitään tekemistä ei ollut ja illalla piti pistää valo aikaisiin kiinni ettei huonekaverit häiriinny. Ikävöin esikoista ja miestäni ja odotin kovin että pääsisin sinne synnytyshuoneeseen asti!

Vierailija
2/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämättömät ovat naistentautien osastolla ja synnärillä vain silloin jos naistentautien osasto on täynnä. Olin kolmeen otteeseen osastolla raskausmyrkytyksen vuoksi, ensin 2 pv, sitten 5 pv ja sitten vielä 2 päivää. Ja kotona siis välillä. Mikä ihmeellisintä, minut laitettiin kotiin myös ensimmäisen käynnistysyrityksen jälkeen. Olin aina luullut, että kerran sitä synnytysssaliin pääsee, niin sieltä ei pääse pois ilman vauvaa. Väärässä olin, pääsi vielä kotiinkin, vaikka olin 8h oksitosiinitippaletku kädessä, kun synnytys ei käynnistynyt ekalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti lapsiveden menon takia ja kerran käynnistettiin yliaikaisena. Osastolla oli "ihan ok", tokihan sieltä aina toivoisi pois pääsevänsä mutta kun kerran piti olla niin ei mulla mitään suurempaa valittamista ollut.

Vierailija
4/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikaisen synnytyksen uhan takia, paasin kotiin kun voitiin siirtya tipasta suun kautta otettavaan supistusten estolaakitykseen. Osastolla oli ihan ok, vauvan selviamisen takiahan siella oltiin, mutta tietysti kotona kivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi