Tällä palstalla saa aikaa riidan mistä vaan
Meilla on ollut monta vuotta jo tekokuusi. Niin siistia ja simppelia.
Kommentit (14)
Meille hankitaan just sellainen kuusi kuin mikkosilla tulee olemaan!
varakasta porukkaa. Raha ja riita eivät pysy samassa osoitteessa, vai miten se menikään...
Eihän siitä saa mitään iloa tai joulun tunnelmaa!
Taas ei oo jollain kaikki muumit laaksossa.
"Ja te kaikki, joilla on tekokuusi, olette huonoja äitejä.. Ette edes imetä vauvojanne.
Hankkikaa mammat elämä."
pääsiäiseksi laittaa.. eli on laiska äiti.. eli syöttää korviketta. Pitääkö se rautalangasta vääntää, häh?
kuuluuko ne vauvat imettää kuusen alla???
"Ja te kaikki, joilla on tekokuusi, olette huonoja äitejä.. Ette edes imetä vauvojanne.
Hankkikaa mammat elämä."
Joten ensi vuonna meillekin hankitaan muovinen pieni tekokuusi ihan vain olohuoneen pöydälle. Saa sitten olla joulut ja juhannukset ihan rauhassa.
Imettäessäkin ne kuusen neulaset perseen alla on ikäviä, joten mä kyllä sanon että tekokuusen omistajat imettää enemmän kuin luonnonkuusen omaavat.
mä syötin lapseni korvikkeella ja en todellakaan jaksa kuusta pääsiäiseksi laittaa, anteeksi -olen huono äiti!
Nyt mulle iski pääsiäismasennus =(
Älä tuu mulle urputtaan! Kertoohan se jotain äidistä, joka ei oikeaa kuusta jaksa
pääsiäiseksi laittaa.. eli on laiska äiti.. eli syöttää korviketta. Pitääkö se rautalangasta vääntää, häh?
kuuluuko ne vauvat imettää kuusen alla???
Hankkikaa mammat elämä."
viiraaks sulla hiukkasen kun väität tollasia, aapee?????
Riidelläänkö vaikka joulukuusesta, vihaan tekokuusia!