3-vuotias syö minut konkurssiin kesällä kun ei ole päiväkodissa
Ruokaa uppoaa aivan kauheat määrät aina iltaisin ja päivällisen ja iltapalan pitäisi olla eri sorttia että kelpaa.
Ei kai mulla ole tulevana äitiyslomalaisena varaa ruokkia lasta heinäkuussa kun vauvallekin pitää ostaa kallista korviketta ennenkuin ensimmäinen elatusmaksu tai lapsilisä on tilille tullut.
Kommentit (17)
Mietihän parempi provo iltasi ratoksi ;).
ruokaa ja aina tuntuu että jääkaappi on tyhjä. Ihan perus kotiruokaa laitan, mutta mikään ei lapselle riitä.
Olisikohan lapsellasi jokin sairaus,jos syö aivan kassikaupalla jatkuvasti??
Kannattaisikohan ottaa esim.neuvolaan yhteyttä?
Syökö vessapaperia ja järsiikö maton kulmia myös?
Nyt syömiset ovat varmasti vielä samaa luokkaa kuin mitä itse syöt, mutta murrosikäiset pojat syövätkin sitten jo 2-3 kertaa sen verran. Mieheni aina muistelee, kuinka tuli harkoista, ja söi välipalaksi ruisleivän (siis sellaisen reiällisen jälkiuunileivän) ja joi juomaksi litran maitoa...
Kannattaa varmaan elää säästeliäästi, jotta on 10 vuoden päästäkin varaa ruokkia lapsesi.
ja tilanne tuskin 15 vuodessa muuttuu. Pitää varmaan alkaa tehdä jotakin pimeitä töitä jos oikeita töitä ei saa.
nyt en taida enää olla kovinkaan kovaa kamaa kun kaksi lasta toosastani ulos pusken
muukin menee kuin maito aattelepa ite
Jos asutte esim. Helsingissä, niin kannattaa hyödyntää
puistoruokailuetu kesäisin!
Ja vauvaa kannattaa imettää, eikä ostaa korviketta. Rahat
säästyy ja samalla äiti (ehkä) laihtuu missimittoihin.
NIITÄ VIITTI RUOKKIA. TAI SIIS MUKAMAS OO VARAA.
NIITÄ VIITTI RUOKKIA. TAI SIIS MUKAMAS OO VARAA.
Kai nyt muistat syyllistää lastakin siitä, että syö. Näin takaat,että lapselle tulee myöhemmin joku syömisongelma.
ja en kyllä käsitä, miten jonkun 3v. voi syödä perheensä vararikkoon.
Odota vaan ap, kun lapsesi ovat murrosiässä, sitten ne vasta syövatkin.
Eikä sitä leipää tarvitse lapselle koko ajan antaa, tai tee leipä itse. Me ostetaan leivät leipomon tehtaanmyymälästä. Eilenkin mies haki 10 eurolla leipää pakkaseen, ja ne riittää meidän 4 hengen perheessä 2-3 viikoksi. Syödään muutakin kuin tuota leipää...
riittävät lapsen elättämiseen ennen lapsen hankitaa?? ihan oikeesti,3 vuotiaan kulut on vielä todella pienet
Nyt ei puuroa suostu syömään, joten haluaisi leipää juustolla tms. aamulla, lounasaikaan, välipalaksi, iltapalaksi... Ja välipaloiksi sitten hedelmää... Pääruoat päälle. Valehtelematta syö melkein yhtä paljon kuin minä. 3 vuotias iso poika meillä. No, ainakin on hyväruokainen :).