Onko muut miehet huomannu samaa?
Siis että tinderissä yhtäkkiä naiset hiljenee ilman syytä, alussa menee kaikki ok, miks naiset tekee tolleen löytääkö ne paremman miehen ja ei voi suoraa sanoa ettei kiinnosta?
Kommentit (43)
Mulle tänää nainen laitto et tykkäs jostain mun jutuista sitten nyt kyselin mitä se tekee työkseen ei mitää vastausta ole tullut moniin tunteihin, tollasia naiset on.
Kaunis nainen mun makuuni, kyllä olen kiinnostunut mutta en halua roikkua jos ei vastaa ei vastaa.
Ehkä kannattaa miettiä tarkkaan sanomisiaan. Jos olisin nainen, niin esimerkiksi Böö moikkauksena olisi välittömästi delete.
En ole. Yleensä pääsen treffeille jos jonkun kanssa juttelen, ja välillä myös jatkoille.
Peiliin katsomisen paikka. Yritä nähdä missä voisit petrata, siis kehittää itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomisen paikka. Yritä nähdä missä voisit petrata, siis kehittää itseäsi.
Millä tavalla jos nainen ei vastaa ja ota yhteyttä ei ole kiinnostunut.
Pitää jutella ystävällisesti eikä viedä keskustelua seksiin. Seksin mainitseminen ennen tapaamista johtaa aina blokkaukseen. Ei saa olla epätoivoinen tai rasittava, ja pitää kysellä naiselta juttuja eikö vain puhua itsestään. Sitten pääsee treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tänää nainen laitto et tykkäs jostain mun jutuista sitten nyt kyselin mitä se tekee työkseen ei mitää vastausta ole tullut moniin tunteihin, tollasia naiset on.
Just joo. Ei tullut heti vastausta ja heti leimaat naisen ja muutkin naiset. Syytäkin vipata sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne meille nähtäväksi niitä keskusteluja niin voimme auttaa paremmin. Vaikea sanoa missä vika jos sitä keskustelua ei näe.
En ole toistaiseksi ollut Tinderissä mutta kyllä se sikti on joitain kertoja ärsyttönyt kun ei ole saanut kiinni siitä miksi nainen ei halunnut edetä samaan suuntaan. Muutenkin toisinaan tuntuu sille, että muut tietävät itseäni paremmin miksi olen sinkku saanatta mahdollisuutta parisuhdekumppanin löytämiseen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kirjoitat kuin kehitysvammainen, Allu.
En oikein ymmärrä..en mä tekis naiselle tollee jättäisin vastaamatta en oikein tajua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne meille nähtäväksi niitä keskusteluja niin voimme auttaa paremmin. Vaikea sanoa missä vika jos sitä keskustelua ei näe.
Kyselin vaan että mitä tekee työkseen ja nyt ei vastaa.
Joku viisas mies on joskus sanonut että naisista ei ota pirukaan selvää.
Vierailija kirjoitti:
En ole toistaiseksi ollut Tinderissä mutta kyllä se sikti on joitain kertoja ärsyttönyt kun ei ole saanut kiinni siitä miksi nainen ei halunnut edetä samaan suuntaan. Muutenkin toisinaan tuntuu sille, että muut tietävät itseäni paremmin miksi olen sinkku saanatta mahdollisuutta parisuhdekumppanin löytämiseen.....
No kysy vi77u kavereiltas. Kyllä ne tietää mikä sussa on pielessä (epätoivo, munantyrkytys, huono käytös, sivistymättömyys)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ei tullut heti vastausta ja heti leimaat naisen ja muutkin naiset. Syytäkin vipata sivuun.
Nainen huomasi, että ap on golddiggeri. Heti ensimmäisenä selvittämässä naisen tuloja ja varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei edes halua nähdä unohdan..en jaksa tollasia
Älä ole liian hyökkäävä/haastatteleva keskustelussa, vaan jutustele rennosti. Liian painostava keskustelu antaa toisesta epätoivoisen kuvan.
Joo, e tiä, joo