Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, että useimmat miehet pitävät minua viehättävänä. Mitä veikkaatte: olenko

Vierailija
02.04.2009 |

oikeassa vai kuvittelenko vain?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet viehättävä, olet oikeassa tuntemustesi suhteen.

Minäkin vanhenneena ja lihoneena olen huomannut muuttuneeni näkymättömämmäksi. Siis en nyt kauhean vanhana ja lihavana mutta entiseen verrattuna :-). Vaikken todellakaan mikään kaunotar koskaan ole ollut.

Oletko suosittua seuraa myös naisten keskuudessa? Mukavat, ystävälliset ihmisethän viehättävät toisia ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Jos miehet ovat seurastasi selvästi kiinnostuneempia kuin naiset, voi olla ulkonäölläkin iso osuus asiaan.

Vierailija
2/21 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstäni olen saanut paljon hyvää palautetta ja persoonakin vetoaa moniin.

Toisaalta tunnun säikyttävän pois tietynlaisia miehiä. Olen päällepäin ns. vahva nainen, ulospäinsuuntautunut ja räiskyväkin. Se taitaa olevan ongelma miehille, joilla on tarvetta joko pomottaa tai paimentaa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kattellaan sitte

Vierailija
4/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvän näköinen

Vierailija
5/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hiaroskellaan jo käsiä. Anna tulla vaan rohkeasti ; D

Vierailija
6/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan minua kiinnostaa, kuvitteleeko näin kokeva nainen mielestänne kaiken vai onko niin, että nainen kyllä tietää kun hänestä kiinnostutaan.

Olen oikeasti miettinyt tätä. Itse tietenkin koen mitä koen, mutta ainahan on mahdollista, että erehdyn.

ap

Vierailija
7/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista miesten käytös sitten on ollut kun olet tulkinnut että sinua pidetään viehättävänä?

Vierailija
8/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista miesten käytös sitten on ollut kun olet tulkinnut että sinua pidetään viehättävänä?

Tästä tulkitsen, että olen sekä kaunis että mukava.

ap

Vierailija
9/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei katso eikä tule juttelemaan. :(

Vierailija
10/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaunista naista ei rohjeta lähestyä.

Vierailija
11/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset vihtyvät seurassasi? Jos olet positiivinen, puhelias ja mukava tyyppi, sellaisten seuraan ihmiset nyt ylipäätään hakeutuvat, ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
12/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mielestäni en ole mitenkään ihmeellinen. Viehettävänä mua pidetään kuitenkin, kyl sen vaan tietää katseista ja kommenteista.

Vierailija
13/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mielestäni en ole mitenkään ihmeellinen. Viehettävänä mua pidetään kuitenkin, kyl sen vaan tietää katseista ja kommenteista.

Vierailija
14/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti oonkii sitten niin pirun kaunis kun miehet ei uskalla lähestyy.

Kivakiva!

Vierailija
15/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan minua kiinnostaa, kuvitteleeko näin kokeva nainen mielestänne kaiken vai onko niin, että nainen kyllä tietää kun hänestä kiinnostutaan.

Olen oikeasti miettinyt tätä. Itse tietenkin koen mitä koen, mutta ainahan on mahdollista, että erehdyn.

ap

Vierailija
16/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkästään siitä syystä vedät miehiä puoleesi kun uskallat olla rohkea ja varma itsestäsi.

Kateellinen olen.

Vierailija
17/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tähän edes av-palsta tiedä vastausta, kun ei sinne miesten päihin nähdä.

Kuten itse sanoit, tunnet mitä tunnet. Nauti siitä, olet sitten oikeassa tai et. Itsellesi olet ainakin oikeassa, älä ole suotta epävarma itsestäsi. Aloitin niin hienosti, mitä sitä suotta pohtimaan ja epäilemään.

Vierailija
18/21 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin sanoa "aloitiT niin hienosti...."

Vierailija
19/21 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin täydellinen kauneus, ja uskon, että ap:tä pidetään viehättävänä.

Itse en nuorempana itseäni pitänyt, mutta nyt olen huomannut, kun ikää ja painoakin on hieman kertynyt, olen muuttunut näkymättömämmäksi miesten silmissä, eli kyllä varmaan olen jonkin verran minäkin viehättänyt, vaikka en todellakaan ole mikään kaunotar.

Vierailija
20/21 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaunista naista ei rohjeta lähestyä.

Kyllä lähestyttävyys tulee ihan muualta kuin pärstäkertoimesta.

Minä olen ystävällinen, hymyilevä ja huumorintajuinen. Erityisesti hymy ja huumori tuntuvat vetoavan miehiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi