Minkä merkkisen haalarin SAA ostaa?!
Pakko kysyä, kun Reimat on juntteja ja Ticketit on merkkien perässä juoksijoita jne... Eli mikähän haalarimerkki on av-raadin mielestä sallittu?!
:)
Kommentit (32)
miksi lapsella pitää olla välikausihaalari. Minun tyttöni joka täyttää elokuussa 3v. on pärjännyt ihan hyvin ilmankin.
Kaksiosaista? Onko kotihoidossa?
miksi lapsella pitää olla välikausihaalari. Minun tyttöni joka täyttää elokuussa 3v. on pärjännyt ihan hyvin ilmankin.
Kaksiosaista? Onko kotihoidossa?
eikö se ole täekeintä että lapsella on se kunnon haalari... voi herran jumala! kuunnelkaa nyt itteenne idiootit...
eikö se ole täekeintä että lapsella on se kunnon haalari... voi herran jumala! kuunnelkaa nyt itteenne idiootit...
meillä ainakin ollut erittäin hyvä hankinta.
olemaan tarjouksessa.
Tällä hetkellä lapsilla on käytössä Icepeakin, Reiman, Reimatecin ja Lassietecin talvihaalarit.
Kohta siirrytään sitten välikausihaalareihin ja ne on 2x Remu, Reimatec ja Lenne.
Muista myös se, että on varmaan muitakin äitejä kuin minä, jotka ei tod tajua katsoa minkä merkkiset haalarit muiden lapsilla on päällä. Ei vois kyllä vähempää kiinnostaakaan... Kun on elämässä muutakin ajateltavaa ja jo siihen menee energiaa että saa kaikille omille lapsille katsottua aina asianmukaisen varustuksen ulkoiluun, en yksinkertaisesti jaksa vaivata päätäni muiden vaatteilla!
On täysin kotimainen, sillä voi jo ylpeillä ja jättää Reimat kauas taakse.. =)
on aika tärkeä. Itse en katso hintoja, vaan materiaalia ja värejä. Reimalla on ikäviä väriyhdistelimiä, jossa on omituisia suttusia värejä yhdistettunä esim valkoisiin hihoihin (tämä siis esimerkki, ei konkreettinen malli). Kuka lapsi voi pitää valkoista esim. puistossa?
Ainoa joka tekee raikkaita ja lapsenvärisiä ja samalla yksinkertaisen yksivärisiä vaatteita on POP. Ei olla ostettu niitä brassailun vuosi, vaan värin ja laadun. Esim talvihaalarin olisi saanut palauttaa, jos siihen olisi tullut reikä leikkimisestä.
Ostaisin tosi mielelläni esim. muutaman markettihaalarin tai puvun, jos edes joku olisi kivan värinen. Vinkkejä saa antaa, jos jollain on! :)
Sama ongelma on itse asiassa kaikissa lastenvaatteissa. Ihme trendivärejä ja kirjavia kuoseja sekä mainostekstejä. Yksinkertaisia, raikkaanvärisiä ja aikaa kestäviä vaatteita on tosi vaikea löytää.
Toisaalta Reima tuntuu olevan yleisin merkki (vaikka tekisivätkin kivempia värejä) ja siksikin huono käytännön valinta. Viime talvena nuorimman tarharyhmässä oli kolmet samanlaiset reimat roikkumassa eri lasten naulakoissa.
Eikä postinumero tai asunnon sijainti tai varsinkaan lasten vaatteiden merkit mitenkään liity tuloihin.. Helsingin kalleimmissakin paikoissa on pieniä kaksioita, joissa asuu liian tiiviisti monilapsiakin perheitä. Ei se 00100 kerro mitään muuta kuin että joku asuu etutöölön tai kampin alueella, mutta jos se on asujalleen ylpeydenaihe, niin ok;) Kyllä ne rahat kaikilla riittää kalleimpiikin haalareihin, jos se on ykkössijalla perheen hankinnoissa.
mutta, varaudu siihen että sinut luokitellaan valintasi perusteella tiettyyn haalarikastiin.
Parempi tietysti olla kadehdittavien kuin säälittävien kastissa.
Jos joku pitää sen perusteella lähiömammana, niin se on minulle ihan se ja sama. Ei lähiömammoissakaan mitään vikaa ole. Meidän lapsilla on ollut aika monen merkkisiä haalareita ja tulee olemaan jatkossakin. Jos joku jaksaa luokitella sen perusteella, tehköön sen ihan vapaasti.