varashälytin vaatteessa!
Ostin talvella shortsit alennuksesta.. Tänään huomasin, että niissä on vielä kiinni se musta varashälytin. Miten sen saa irti?
En kehtais kauppaan viedä.. ei oo kuittia tallella enää.
Ja ei, en ole niitä varastanut.
Kommentit (8)
Yritä saada sitä nastaa vähän nyhdettyä sieltä esille, sitten voimapihdeillä tms poikki.
Tai sitten vaan kauppaan. Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, kelle näin käy:)
Miksi sun pitäisi nolostella kaupan myyjien virhettä. Heidän tehtävänsä on irroittaa varashälyttimet. Ehkä oppisivat tarkemmiksi työssään jos kauppa joutuisi korvaamaan asiakkaalle, joka kerran kun unohtavat ja varashälyttimet soivat turhaan.
menin kauppaan takaisin kuitin kanssa ja mua kohdeltiin kuin rikollista.. Tuli turvamies tiukkaan sävyyn kyselemään, miten olen muka päässyt kassan ohi varashälyttimen kanssa :((
Paha mieli jäi pitkään.. Oli mun "kantamarketti", jossa olin koko elämäni asioinut ja ollut jopa parina kesänä siellä töissä.
Eli koita ensin saada se ihan itse pois.
Tuo juuri! Pelkään ettei minua uskota.. ja saan hävetä. Vielä se, kun ei ole kuittiakaan enää tallella!
Ehkä runnon sen itse irti jotenkin, tai heitän 5 e shortsit menemään..
Olin ollut vaatekaupassa myyjänä ja aika ajoin itse kullekkin myyjälle kävi vahinko ettei huomannut ottaa hälytintä irti. (Liikkeessä ei ollut hälytinportteja enää kassan jälkeen, joten eivät alkaneet siinäkään hälyttää, paitsi tietysti jos joku yritti varastaa jotain ja viedä tuotteen kassan ohi)
Meille ei ainakaan tullut mieleenkään että asiakas olisi varastanut tuotteen jos takaisin tuli hälärillisen tuotteen kanssa, päinvastoin olin aina nolona ja joskus suklaalla hyviteltiin...
Joskus joku toi meille muunkin kaupan vaatteen kun ei jaksanut sinne takaisin lähteä:) joten kauppaan vaan, siellä se on sekunnin homma!
ja menin kuitin kanssa takaisin saman ketjun, mutta eri kaupungissa olevaan liikkeeseen. Ei ollut mitään ongelmaa. Poistivat hälyttimen ja olivat todella pahoillaan tapahtuneesta.
Mullekin kävi kerran niin, että varashälytin jäi ostamaani vaatteeseen ja menin kuitin kanssa takaisin saman ketjun, mutta eri kaupungissa olevaan liikkeeseen. Ei ollut mitään ongelmaa. Poistivat hälyttimen ja olivat todella pahoillaan tapahtuneesta.
Kuittia ei edes kysytty.
kannattaa varmaan käydä liikkeessä tai sitten koittaa etsiä neuvoa jostain muualta