Vinkkejä alapään siistimiseen kaivataan...
En halua olla kokonaan posliini, mutta ehkäpä osittainen posliini olisi minun juttuni. Olen jo siistinyt alapäätäni siten, että olen höylännyt karva-aluetta edestä kapeammaksi sekä lyhentänyt karvoja jonkin verran. Haluaisin saada karvat kokonaan pois peräaukon sekä pillun ympäriltä, millä ne kannattaisi poistaa? Onko tyhmän näköinen, jos ajelee muuten paljaaksi, mutta jättää tuohon eteen kapean karva-alueen?
Kommentit (16)
höylällä pääsee joka paikkaan ja saa siistiä jälkeä, iho voi vaatia totuttelua touhuun aluksi ja lykätä ensin näppyjä. puhdista kunnolla kälkeenpäin ja laita rauhoittavaa voidetta, kyllä se siitä.
jotkut käyttää myös karvanpoistovoiteita, vahausta, sokerointia, nyppimistä pinseteillä jne.
niin ei tule näppyjä. Mutta minkälainen "malli" näyttäisi hyvältä?
Onnistuu hyvin häpykummun ja bikinirajauksen (sivustat) osalta. Alempaa häpyhuulien alueelta sheivaan kuitenkin perinteisesti.
Sheivaan joka aamu suihkun yhteydessä häppärit posliiniksi ja karvakolmion sivut siistiksi. Hyvä toimiva malli. Mitään rasvoja tai sinkkejä ei tarvita.
Mutta siihen menee aikaa kohtuu paljon kun karvakarvalta niitä nyppäilee..
Nuorempana oli aikaa mut nyt ei kyllä aika tai kärsivällisyys riitä :o
Liian hidasta, harmilllista..
Pitääkö jättää pieni tupsu siihen eteen ylös keskelle vai miten...
Kertokaa please.
Vai kaikki, ihan kaikki pois?
Herrajumala sentään, omapahan on pillus joten kai sä sen ihan itse päätät millasta karvotusta siellä pidät!!?!!
Argh:DDD
Höylällä ja Gilletten shaving-geelillä kaikki pois. Myös ne anuksenympäryskarvat.
Mutta siihen menee aikaa kohtuu paljon kun karvakarvalta niitä nyppäilee..
Nuorempana oli aikaa mut nyt ei kyllä aika tai kärsivällisyys riitä :o
Liian hidasta, harmilllista..
Tästä on keskusteltu naisten saunailloissa tms. paikoissa ja itseni lisäksi muutkin paljastavat harrastavansa nyppimistä.
Vaikka kirjaa lukiessani sängyllä. Tai telkkaria katsellessa onnistuu hyvin. Kesällä oli aina vakkari juttu ottaessani aurinkoa parvekkeella.
häppärit ja pylly terävällä höylällä+sheivausgeelillä.
Itse käytän bebantheniä vahauksen jälkeen. Muista säännöllinen ihokuorinta,niin ei karvat kasva niin paljon sisään
Nypin ihan kaikki pois 3 iltana 1-2 tuntia kerralla. Nyt vieläkin pimpsa ihan sileä ilman karvan karvaa. Ja kolme viikkoa on nyt menny. Ihana keino tää nyppiminen, jota varmasti tulen jatkamaan
suosittelen epilaattorin ostamista. Itse käytän ja aika säännöllisesti kun epiloi niin ei tarvitse koskaan suuremmin kärsiä kun muutamia hajakarvoja epiloi, siis sen ekan kerran jälkeen kun sen turkin on saanut epiloitua. Häppärit ja pepun höylään. Ja koskaan ei ole epäsiisti..
Epilaattori on ollut sääriä varten ainoastaan käytössä. Kokeilen nyt sitte alapäänalueellekin.
Pieni varoituksen sana, sattuu niin saatanasti, aluksi. Mutta kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon pepussa. (kerkee sulaa ennen ku tottuu :-D)
Vaatii alussa hiukan varovaisuutta, jos et ole aiemmin leikannut karvoja suurentavan peilin kanssa. Eli teräväkärkiset sakset (oranssipäiset on hyvät), kunnollinen valaistus ja iso peili. Itse olen poistanut kaikki karvat kyseisellä menetelmällä ja aikaa menee noin tunti koko systeemin siivoukseen. Pari kertaa viikossa joutuu leikkaamaan, jos haluaa pitää siistinä. Peffasta karvojen poisto on hankalaa, mutta onnistuu tuon peilin ja harjoittelun avulla kyllä.