Klassikko G: Mitä ostit hulluilta päiviltä?
Kommentit (27)
Primadonnan liivejä, jotka ovat minulle juuri ne parhaat, en käytä muita merkkejä ja ne sain! Muuten kuljin kädet silmillä, enkä ostanut mitään muuta. Vilkaisin nopeasti lastenosaston, mutten löytänyt ostettavaa.
Voih, oliko se Lokki-valaisin tänään..? Annoin itselleni luvan harkita sitä.
Petite fleur -vuokia, lasagne-ja piirakkasellaiset.
En ole käynyt koko päivillä enää 20 vuoteen. Ennen sieltä sai aidosti hyviä ja edullisia jäännöseriä, nykyään "jäännöserät" tilataan jostain hongkongista ihan varta vasten.
ja mukaan tarttui: lapsille benettonin, hilfigerin ja pepe jeansin t-paitoja, kangaroosin lenkkarit, bogin pikkuhousuja ja hanskoja, benettonin sukkia, benettonin yöpaidat, pari Lindtin suklaapupua, orkidea ja sitten herkusta jotain salaatteja sekä hot aioli ravunpyrstöjä (namia paahtoleivän kanssa!!). Huomenna on ihanaa salaattia, sitä käyn ostamassa ison kasan.
Olen ihastellut tätä Yki Nummen suunnittelemaa klassikkoa jo pitkään ja nyt raaskin ostaa sen :)
En itse edes ajatellut meneväni sinne vaunujen kanssa... mielestäni se on epäkohteliasta ja erittäin hankalaa.vaikka olisit ainoa vaunujen kanssa liikkuva niin olet tiellä etkä pääse lähelle niitä laatikoita... ja mikä nyt tietty tärkeintä..vauva ei ainakaan nauti - päinvastoin... Itse nautin ihanasta aurinkoisesta päivästä ulkoillen...
Hinnathan niissä tuotteissa on aika kovia... monesti saa mistä tahansa alennuspäivästä samalla hinnalla ellei halvemmalla.