Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klassikko G: Mitä ostit hulluilta päiviltä?

Vierailija
01.04.2009 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse edes ajatellut meneväni sinne vaunujen kanssa... mielestäni se on epäkohteliasta ja erittäin hankalaa.vaikka olisit ainoa vaunujen kanssa liikkuva niin olet tiellä etkä pääse lähelle niitä laatikoita... ja mikä nyt tietty tärkeintä..vauva ei ainakaan nauti - päinvastoin... Itse nautin ihanasta aurinkoisesta päivästä ulkoillen...

Hinnathan niissä tuotteissa on aika kovia... monesti saa mistä tahansa alennuspäivästä samalla hinnalla ellei halvemmalla.

Vierailija
22/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonnan liivejä, jotka ovat minulle juuri ne parhaat, en käytä muita merkkejä ja ne sain! Muuten kuljin kädet silmillä, enkä ostanut mitään muuta. Vilkaisin nopeasti lastenosaston, mutten löytänyt ostettavaa.

Voih, oliko se Lokki-valaisin tänään..? Annoin itselleni luvan harkita sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petite fleur -vuokia, lasagne-ja piirakkasellaiset.

Vierailija
24/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koko päivillä enää 20 vuoteen. Ennen sieltä sai aidosti hyviä ja edullisia jäännöseriä, nykyään "jäännöserät" tilataan jostain hongkongista ihan varta vasten.

Vierailija
25/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukaan tarttui: lapsille benettonin, hilfigerin ja pepe jeansin t-paitoja, kangaroosin lenkkarit, bogin pikkuhousuja ja hanskoja, benettonin sukkia, benettonin yöpaidat, pari Lindtin suklaapupua, orkidea ja sitten herkusta jotain salaatteja sekä hot aioli ravunpyrstöjä (namia paahtoleivän kanssa!!). Huomenna on ihanaa salaattia, sitä käyn ostamassa ison kasan.

Vierailija
26/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastellut tätä Yki Nummen suunnittelemaa klassikkoa jo pitkään ja nyt raaskin ostaa sen :)

Vierailija
27/27 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluamani tuotteet jo myyty....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä