Mua pidettiin melkeinpä hirviömutsina, kun sanoin, ettei meidän lapset ole ikinä..
olleet virpomassa. Ilmeisesti ilonpilaaja, ymmärtämätön taukki joka aiheutan lapsilleni tarpeetonta mielipahaa ja jätän suuren loven heidän lapsuuteensa.
Öh.... mä vaan itsekin inhoan niitä kerjuureissulla olevia lapsia.. En haluaisi, että mun lapset aiheuttaa ehkäpä jollekulle samanlaisen reaktion. Ja kun ne on niin ujoja, ettei ne yksin uskaltais lähteä, niin MINÄKÖ niiden kanssa lähden virpomaan. HA HA.
Suklaamunia ja muita herkkuja meillä kyllä piisaa, että siitä ei ole kiinni...
Mielipiteitä? Miten teillä?
Kommentit (45)
mutta trulleja kyllä pääsiäislauantaina on Pohjanmaa pullollaan...
kun ärsyttää tuollaiset aikuiset.
Miten voi ärsyttää lasten leikki? Ei lasten tarvitse olla mitään pikku-aikuisia, jotka käyttätyvät aina niin korrektisti ja sievästi..
aaargh
Itse olen aina pienenä ollut virpomassa kylällä asukkaat aina kovasti odottivat lapsia käymään. Tosin meilläpäin trulleiltiin vasta pääsiäisenä. Nyt Keski-Suomessa asustellessa onkin pitänyt opetella uusi viikonloppu. Itse en edes kaipaa vitsaa, sama saako sitä vai ei, mutta mielelläni jaan karkkia ja hyvää mieltä.
mutta omat (13 ja 6veet) eivät ole koskaan edes olleet halukkaita moiseen perinteiseen. Me kyllä teemme oksia ja viemme niitä mummolaan ja vanhainkotiin isoisovanhemille, mutta emme kierrä ovelta ovelle.
Mutta joka vuosi odotan virpojia (jos osaavat käytöstavat kaikki on ok).
on niitä rahan ruinaajiakin kyllä sattunut 20vuoden aikana ja se on tökeröä kyllä.
Eli kotona muistutetaan niistä hyvistä käytöstavoista eiks vaan :)
Ei ne uskaltaisi mennä tuntemattomien oville virpomaan. Hyvä niin. Täällä kun asuu kaikenlaista porukkaa.