Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtomattaan toiseksi naiseksi joutuneet

Vierailija
31.03.2009 |

Mitä teitte, kun saitte tietää? Ilmoititteko sille "ensimmäiselle" naiselle, vai annoitteko olla?

En oikein tiedä, että mitä tässä nyt tekisi. Jotenkin jopa surettaa, että tämä juttu loppuu nyt tähän, vaikka toisaalta olen ihan MIELETTÖMÄN vihainen. Sille kusipäämiehelle tietysti. Itseäni en syytä, en todellakaan voinut homman nimeä aikaisemmin tietää.

Entä te, joita on petetty, olisitteko halunneet kuulla asiasta vai olla mieluummin pimennossa? Lukisin mielelläni eri näkökulmia

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon ihastuin ja kävimme paljon ulkona sekä soittelimme toisillemme, meni liki seitsemän kuukautta ennenkuin sain tietää miehen olevan, aviossa ja neljän lapsen isän. Erosin hänestä vaikka se pahaa tekikin, en kertonut vaimolle. Enkä vielä tänäpäivänäkään ymmärrä kuinka mies uskalsi esiintyä kanssani julkisesti parina

Vierailija
2/4 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vielä tänä päivänkään tajua miksi mies ei saanut sanottua tälle "ykköselle" että erotaan. Se pelleili meidän kanssa vajaan vuoden ennen kuin "ykkönen" sai epäilyksillensä vahvistuksen saamalla mut kiinni ja suhdesotku selvisi. Me oltiin tässä vaiheessa muutettu yhteen asumaan(!) ja oli aika tylyä miettiä mitähän sitä teksisi. Miehen vedätys myrkytti mun mielen siinä määrin ettei kauhesti auttanut rakkauden tunnustukset kun teot puhui vähän toista.

Tämä episodi oli mahdollista sillä me kaikki asuttiin eri kaupungeissa. Mies oli myös (opiskelu)kavereillensa vannottanut että mulle ainakaan ei tarvitse asiasta mitään sanoa. Saman se oli sanonut vanhemmillensa kun tuli aika viedä "miniäkokelasta" näytille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen avovaimo avasi, muuta ei tarvittu. He erosivat. Uskotteli minulle kuun taivaalta, todellisuudessa käytti meitä kumpaakin hyväksi

Vierailija
4/4 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisenä poikaystävä, joka vaikutti olevan ihan tavallinen. Mutta seurustelikin toisen tytön kanssa. Tämä opiskeli toisella paikkakunnalla ja näkivät vain pari kertaa kuussa. Meni pari kuukautta, ennen kuin sain tietää. Ja jätin poikaystävän siihen paikkaan. Eihän se kivalta tunnu, mutta sanottava on, että käytöksestä ei voi kyllä mitenkän päätellä jos mies on jo varattu jos ei itse asiaa mainosta. Kotonakaan ei ollut yhtän mitään tyttöystävän tavaroita tai vaatteita, ei edes hammasharjaa, ei kerrassaan mitään, mistä olisi voinut päätellä, että kaveri on varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi