Onko teille ollut aina selvää, montako lasta ja milloin haluatte vai oletteko pohtineet asiaa kauan?
Minulla on oikein alkanut ahdistamaan, kun en tiedä...
Siis tilanne se, että meillä on nyt 4 lasta. Nuorin on 5-v ja vanhin 13v.
Itse olen 32v eli en nyt mikään liian vanha saamaan vauvaa, mutta toisaalta ei tässä kauaa voi enää odotellakaan.
Minä kyllä haluaisin vauvan. Takuulla haluaisin. Mutta sitten kun järjellä alkaa ajatella, niin miksi? Elämä on nyt todella helppoa. Parisuhde kukoistaa, koska lapset ovat viikonloppuisin paljon mummolassa (mummit ja papat haluavat ottaa seuraksi, kun heissä ei enää ole sillä tavalla hoitamista). Olen saanut mieluisan työpaikan vuosi sitten. Ja kun kaipaan nimenomaan sitä raskausaikaa, synnytystä ja VAUVAA.
Mies oli kauan varma, ettei VARMASTI enää ikinä. Nyt kuitenkin jo n. vuoden ajan on sanonut useammankin kerran, että jos minulle on hirmuisen tärkeää vielä se viides lapsi saada, niin kyllä hän siihen voi vihreää valoa näyttää. Tiedän kuitenkin, että jos hän yksin päättäisi, lapset olisivat tässä. Yhtä varmasti tiedän, että jos saamme vielä lapsen, on hänelle yhtä ihana ja hyvä isä kuin muillekin lapsillemme.
Minulla vanhenee kieruka n. 5kk päästä. Silloin tämä päätös pitäisi olla tehtynä.
Ahdistaa, kun ei osaa päättää!
Kommentit (3)
kaksi lasta, tytön ja pojan ja piste.
No välillä kyllä pahasti näytti että ei tule yhtään lasta. 37v.nä sain vihdoin sen ensimmäisen lapsen, tytön. Ja toista ei kuulunut yrityksistä huolimatta ja päätin että enää en nelikymppisenä vauvaa tee. Juuri ennen 40v synttäreitä vihdoin syntyi toinen lapseni, tyttö sekin.
Eli nyt on hyvissäajoin ennalta suunnitellut ihanat lapset tehty. Poikaa ei tullut mutta kyllä tytöt on ihanii.
Aina tuntui siltä, että joku puuttuu siitä ruokapöydän ympäriltä. Mutta nyt ei enää tunnu. Että nyt ei varmaan enää tule kuudetta enää, ellei mieli muutu. Kannattaa ottaa vauva vastaan, jos haluaa vielä yhden. Olethan sinä varmaan kaikkia lapsiasi rakastanut isompanakin kuin vauvana.
korvaan särähti tuo että kaipaat nimenomaan vauvaa.
Vauvahan kasvaa. Kun hän on kasvanut, niin alatko haluta jälleen uutta VAUVAA? Etkö kaipaakaan lasta, jälkeläistä, ihmistä, jonka äiti olet vielä silloinkin kun hän on 60 v ja sinä yli 90?