Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26v naimisissa, seksin mielenkiinto kadonnut...

Vierailija
30.03.2009 |

olen varuillani koko ajan koska en tiedä milloin mies suuttuu jos sanon jotakin väärin, meillä ei enää jutella eikä muutakaan!

En uskalla pyytää tekemään mitään esim kotona, emme käy yhdessä kaupassa/syömässä tai muutakaan.

Miehellä on omat autoharrastukset, mulla jotain pientä omaa ja onneksi vielä murkku kotona.

Multa on kaikki mielenkiinto kadonuut onko mussa 49v jotain vikaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Alat vaan pikkuhiljaa rakentamaan sitä hommaa takasin kasaan. Ehdotat että meet messiin sen autohommiin ja sanot että se saa luvan tulla sun omiin pikkujuttuihin. Sitte joskus keksitte jotain yhteistä kivaa. Eiköhän tuo ole aika normaalia kuviota siinä vaiheessa kun elämä on alkanut menemään omiin uomiin. Tämä siis jonkun verran nuoremman mielipide, nautittava suolan kanssa.

Vierailija
2/9 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takana 10 vuotta ja mielenkkinto lähes kadonnut. En tajua miten muija voisi kiinnostaa yhtä paljon kuin alkuaikoina. Vaikka mitä tekisi, niin samana se pysyisi eikä olisi yhtä kiihottava ja tiukkapilluinen, paremmasta luonteesta ja estottomuudesta puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 18 v yhdessä, Viimeksi melkein 4 v sitten seksiä.

Vierailija
4/9 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ja raskaudet on kyllä jättäny jälkensä muhun, mutta miehellä ainakin seisoo heti kun pikkusenkaan pussaan. Seksiä on 3-8 kertaa viikossa ja viikonloppuna viimeksi laukes naamalle ennen kuin ehdin ottaa suuhun. Alapää on treenattu tiukaksi ja estoja ei kyllä ole minkäänlaisia.

Vierailija
5/9 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastetaan edelleen samanlaisesti kuin suhteen alussa eli joka päivä ja usein 2 kertaakin päivässä. Aloitteita tekee molemmat, pysyy muuten vehkeet kunnossa kun seksiä on paljon, kalu on edelleen yhtä terhakka ja vaimon pillu tosi tiukka. Meidän mielestä on vaan parantunut kun turhat estot ovat hävinneet pois.

Vierailija
6/9 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaimossa on niin kiihottavaa? Ette taida tarvita juurikaan virikkeitä, koska tuossa ajassa kaikki erilainen on jo koluttu läpi...

Seksiä harrastetaan edelleen samanlaisesti kuin suhteen alussa eli joka päivä ja usein 2 kertaakin päivässä. Aloitteita tekee molemmat, pysyy muuten vehkeet kunnossa kun seksiä on paljon, kalu on edelleen yhtä terhakka ja vaimon pillu tosi tiukka. Meidän mielestä on vaan parantunut kun turhat estot ovat hävinneet pois.

Vierailija
7/9 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaimossa on niin kiihottavaa? Ette taida tarvita juurikaan virikkeitä, koska tuossa ajassa kaikki erilainen on jo koluttu läpi...

Vaimo on vaan niin ihana ett alkaa heti haluttaa kun vähänkin läheisyyttä, yks mikä siinä on erikoisen kiihottavaa on sen tissit ei mun tarvii ku nähdä ne niin kalu alkaa sykkimään

Vierailija
8/9 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut olla mun kirjoittama :)

N37

Vierailija
9/9 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä havaimmut. Sykkiikö pulssin tahdissa? Varmaan hauskan näköistä kun kulli pilkkii 10 cm ylös-alas, hehehehehehheee....

ei mun tarvii ku nähdä ne niin kalu alkaa sykkimään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi