Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsisäismunasta PELIKORTIT?!?!

Vierailija
30.03.2009 |

Ostin tytölle sellaisen "jättipääsiäismunan" ja kun tyttö sitä innoissaan avasi, paljastui yllätykseksi pelikortit! Siis ihan normaalit hertta-ruutu-risti-pata-pelikortit! (mikä niiden nimi nyt sitten onkin...)

Onko teidän mielestänne sopiva yllätys lasten pääsiäismunaan?

Olenko ihan höhlä, kun mielestäni pelikortit ei ole lasten juttu?

Tyttökin totesi munan avattuaan että "nää on iskän". Ja siihen sammui se riemu isosta pääsiäismunasta, jota tyttö oli kauan odottanut. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4-vuotias pelaa jotain helppoja pelejä pelikorteilla.

Vierailija
2/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meillä ainakaan pelata. Eikä mun mielestä kovin kiva yllätys (lue: lapselle sopiva) pääsiäismunasta. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas ihan yhtä pöllämystynyt siitä, että jonkun mielestä pelikortit ei sovi lapsille. Miksei? Eikös nimenomaan pelaaminen ole sitä mukavaa perheen yhteistä tekemistä, mitä lapset ja aikuiset voi yhdessä tehdä? Mitä teillä sitten tehdään? Katsotaan väkivaltaisia piirrettyjä telkkarista tai pistetään lapset keskenään leikkimään kun aikuiset on kiireisiä eikä jaksa ja viitti?

Meillä tuli perheen yhteisestä joululahjapaketista pokerisalkku. Siinä sitten pelattiin 6- ja 8-vuotiaisen kanssa pokeria puoli joululomaa ja tosi innoissaan olivat. 3-vuotias ei vielä hahmottanut pokerin sääntöjä, mutta kovasti yritti pelata mukana ja laski niitä nappuloita. Hänelle keksittiin sitten helpompia pelejä joita hänkin hahmotti ja joita voitiin yhdessä pelata.

Vierailija
4/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei meillä pelata "aikuisten" pelikorteilla, tarkoittako se, että meillä ei pelata lasten kanssa mitään? Meillä pelataan lasten pelejä kyllä vaikka kuinka paljon, muistipeliä, kimbleä, afrikantähteä, kanin loikkaa, safaria jne., riippuen lapsen iästä.

Eikä meillä tosiaankaan katsota mitään väkivaltaisia piirrettyjä, vaan ollaan todella tarkkoja, mitä lapset katsoo. Ehkä olen tässä pelokorteissa liian tarkka sitten. Jos muiden mielestä ne on pikkulapsille sopivat. Mieheni oli kyllä ihan yhtä ihmeissään korteista kuin minä.

ap

Vierailija
5/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä alastomia naisia vai?

Ja miks sun tyttö sai pääsiäismunan nyt? Hä?

Alappa selittämään.

Vierailija
6/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojasta ne olis paras mahdollinen yllätys munasta!

Vierailija
7/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi yllätys kuin joku muovikrääsä.

Vierailija
8/8 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä nyt tarvitse mitään uhkapelejä pelata. Mitä ihmeen eroa on esim. uno-pelikorteilla? Tavallisilla pelikorteilla voi pelata melkein samaa peliä.