Kuuluuko käsikarvat poistaa?
En ole sitä tähän ikään mennessä koskaan tehnyt, mutta nyt olen harkinnut sitä. Mikä olisi paras tapa?
Kommentit (17)
Meillä porvoossa ajetaan joka viikko perjantai-saunassa aina kaikki karvat. Kalju päälakikin on niin mukavan helppohoitoinen!
hassua poistaa vain säärikarvat jotka näkyvät kuitenkin todella harvoin, jos ei sitten pidä koko ajan hameita. kädetä näkyvät jatkuvasti
Ajelen niitä joskus kesällä, jos esim. johonki kivaan juhlaan oon menossa ja käsivarret näkyy.
Itselläni on vaaleita ja ohuita kasvoja, mutta niitä on PALJON! Jos olisivat mustia, olisin jo vuosikausia höyläillyt pois ne;) Mutta nämä vaaleat eivät näy, siksi olen antanut olla niiden rauhassa... TOSIN jos olen eaim. auringossa ja tuuli tmv. saa aikan vilunväreet ja karvat nousevat pystyyn ---> karvat kyllä erottuvat...!
Joskus olen kokeilumielellä ajellut käsistä karvat pois, mutta jotenkin täysin sileä käsi on luonnoton... Ja se sänki mikä tulee ei ole kauniin näköistä eikä tuntuista...
Minulla on myös hauiksissa ja selässä paljon karvoja...! Mutta tosiaan ne ovat aivan vaaleita, sellaista pikku nukkaa joka kyllä erottuu tietyssä valossa mutta en ole viitsinyt alkaa vahailemaan niitä...
Niissä oleva sänki olisi varmaan ihan kamalan näköinen!!! :-/ Eikä nyt höylällä ainakaan. Jos poistohommaan alkaisi, niin juurineen sitten irti säännöllisesti. Mutta minusta aivan hölmön hommaa, ellei sitten ole jotkut ihan kamalan karvaiset käsivarret!
Minulla on vaaleat, mutta todella pitkät karvat ja niitä on paljon. Valossa jne näkyvät kyllä aivan selvästi.
Eivät ne dramaattisesti häiritse, mutta ajelen siinä samassa missä biksurajatkin ja kainalot kerran viikossa. Menee n. 10 sek.
Luuli että naiset aina ajaa. Mulla on melko vaaleet ja lyhyet karvat, eikä oo tullu mieleenkään alkaa niitä poistamaan. Eikä mieskään olisi mitään huomannut ellen olis jossain yhteydessä sanonu asiaa. Siitähän tulis kauhee sänki ja aina pitäis olla sheivaamassa. Ei oikeesti kannata ajella karvojaan, ellei itse sitä tahdo. Ei ainakaaan miesten tai kenenkään muun takia.
Ei mulla mitään hirveää sänkeäkään tule,ajelen kädet kerran viikossa niinkuin sääretkin.
Olin kerran häissä joissa oli vieraana tyttö jolla oli järkyttävän karvaiset kädet.Vaaleaa karvaa mutta ei sekään auttanut kun karvaa oli suht reilusti.
Oli mielestäni tosi törkeän näköistä!
ne korostuu etenkin kyynärtaipeessa kun käsi on koukussa. Niitä EI voi ajella, se sänki on kamalaa. Olen epiloinut ne muutaman kerran ja se auttoi! Karvat todellakin oheni. Samaa ei ole tapahtunut säärissä.
kun en ole ajanut tähän meneessä. Sääret siistin ja alakerraston uimapukukaudella, kädet olkoon.
Teini-ikäisenä kerran kokeilin ja sänki oli jo seuraavana päivänä, se riitti. Käsivarsissa on sentään vaaleat karvat, vaikka pitkät ja tuuheat onkin. Jos joku niistä ärsyyntyy, niin ärsyyntyköön, minua ei haittaa. :) Karvaa kasvaa olkapäästä ranteisiin, joten hommaa olisi. Säärikarvat on tummat ja paksut, ne poistan kyllä, samoin reisistä. On siinäkin hommaa, mutta onneksi minulla on omasta takaa myös tummat ja tuuheat ripset ja kulmakarvat.
T. apina.
Ne on tummat, pitkät ja niitä on paljon. Jotain rajaa tähän karvattomuusvöyhkäykseenkin.
Kuuluuko silmäripsetkin poistaa kohta?
Ne on tummat, pitkät ja niitä on paljon. Jotain rajaa tähän karvattomuusvöyhkäykseenkin.
Voikohan hiukset vahata pois?
En tosiaankaan halua sänkeä enää käsiin, kun sitä saa kestää jo säärissä, kainaloissa ja bikinorajoissa.