Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Me&I (meandi) -merkkistä siilihaalaria laittaa Huutonettiin myyntiin?

Vierailija
30.03.2009 |

Meidän vauvan lempparihaalari on jäänyt pieneksi ahkeran käytön jälkeen, on ollut todella hyvä haalari ja yhä hyvässä kunnossa. Kaveri väitti, että näistä kyseisistä haalareista voi jopa saada käytettynäkin vähän rahaa, itse olin ajatellut laittaa sen yhdelle tutulle ilmaiseksi vaatekassiin kun hänellä pieni vauva, jolle emidän pieneksi jääneet vauvakamat on aina menneet - mutta kaveri piti mua pöhkönä, jos en myy sitä, kun on kuulemma haluttua vaatemerkkiä. Kuulemma voisi saada siitä 10-15€ - aika paljolta kuulostaa minusta kirpparihinnaksi...

Ahneeksi en viitsi ryhtyä, mutta miten on, alkoi ihan uteliaisuuttani kiinnostamaan, kannaatko tällaisia yksittäisiä vaatekappaleita laittaa sinne myyntiin? Luulin, että sieltä ostellaan lähinnä vaatepaketteja... En ole koskaan siellä mitään myynyt enkä ostanut, joskus katsellut kyllä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa mitä hintoja on ko. siilihaalareista maksettu huutiksessa, ja yllätyt. Käytetyistäkin on maksettu enemmän kuin mitä ne ovat uuten maksaneet. Siilihaalari on tosi suosittu, ja sitä kun ei saa enää mistään uutena paitsi nettihuutokaupoista.

Vierailija
2/6 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muista, ostin sen syksyllä kutsuilta parin muun vaatteen kanssa, jotka ne meni lahjaksi ja vain haalari jäi meille.

Näkyy tosiaan joku saaneen haalaristaan jopa 27€... Ohhoh. Meillä on käytetty ja ykllähän se näkyy ettei ole uudenveroinen. Mutta on tahraton ja ehjä. Vaikea arvioida mitä tehdä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän haalari oli ollut vain pari kertaa käytössä, joten oli käytännössä uusi.

jos sulla on kovin kulahtanu ni laita kaverilles vaan...

Vierailija
4/6 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koko? Onko 62/68 jos on vauvallasi ollut?? Etsin sellaista, mutta vain beigen värisenä, en tykkää siitä turkoosista. Voisin ostaa sen sulta jos tiedot mätsää!!

Vierailija
5/6 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan huutiksessa siitä saa mahdollisesti jopa enemmän, jotkut koot ovat erityisen haluttuja. jotkut myyjät jopa laittavat lähdöksikin reippaasti yli ovh:n.

Vierailija
6/6 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa arvioida hintaa, täytyy miettiä.

ap