Silmä silmästä - hyväksytkö tämän
Kommentit (34)
Sensijaan pistäisin miehen pakkotyöhön ansaitsemaan kunnon korvausrahoja uhrille.
rajuja rangaistuksia saada mitään muutosta aikaan.
ja ymmärrän kyllä täysin miten siellä tuollaisia hirveyksiä tapahtuu. Olen tavannut lähi-alueen ihmisiä ja ovat kyllä kostonhimoisinta porukkaa mitä tiedän. Naiselle elämän pilalle meneminen tuollaisessa happohyökkäyksessä on kauhea asia, mutta menee kyllä aika sairaaksi jos rikollinenkin pitää vammauttaa samalla tavalla.
On ihan totta, että raiskattuja naisia on tuomittu musumaissa kuolemaan. Samoin perhe heittää usein raiskatun kadulle ja sen jälkeen ainoa elinkeino kys. valtiossa on seksiorjuus bordellissa. Myös hapot voi tulla naamalle naiselle tai puukosta kylkeen jos on raiskausepäilystä kyse.
Tämä on ihan todellisuutta.
Tuossa kulttuurissa on kyllä jotain pahasti vialla kun uhri alentuu rikollisen tasolle.
Pitäisi alentua rikollisen tasolla tyyliin "teko on oikea jos se tehdöään oikeasta syystä".
Samoin nämä jotka mukamas tietävät millaista naisen elämä muslimimaissa on vaikka koskaan ei ole yhdessäkään käyty, saati koskaan juteltu naisen kanssa joka asuu ao. maassa ja kysytty millaista se sun elämä on.
Kaikki tieto perustuu roskaroomaneihin ja mediaan joka levittää hyvin yksipuolista kuvaa muista kullttuureista+islamista.
Olen kyllä asunut ja on tullut hyvin tutuksi ihan ihmisiä tuntemalla useista alueen maista. Mitä itse luulet tietäväsi? Oletkos koskaan käynyt euroopan ulkopuolella vaan vaiko oikein Turkissa kaukomatkalla?
ja ymmärrän kyllä täysin miten siellä tuollaisia hirveyksiä tapahtuu. Olen tavannut lähi-alueen ihmisiä ja ovat kyllä kostonhimoisinta porukkaa mitä tiedän. .
Lähi-itä on laaja alue, joten sen sijaan että yleistät voisitko kertoa mistä maasta on kyse ja missä tälläistä kostonhimoisutta löytyy?
Olen kyllä asunut ja on tullut hyvin tutuksi ihan ihmisiä tuntemalla useista alueen maista. Mitä itse luulet tietäväsi? Oletkos koskaan käynyt euroopan ulkopuolella vaan vaiko oikein Turkissa kaukomatkalla?
ja palasin kuukausi sitten Libanonista joss aolin jo viidettä käymässä.
Mitä haluat minulta kysyä?
31.
viidettä kertaa. Olen lisäksi käynyt mm. Tunisiassa ja Egyptissä.
29 & 31.
kehittyneen ihmisen tulee asettua tunnepitoisen ajattelun yläpuolle, eikä
antaa tunteiden hallita järjen sijasta.
Kaikki tieto perustuu roskaroomaneihin ja mediaan joka levittää hyvin yksipuolista kuvaa muista kullttuureista+islamista.
Melkein voisi luulla ettei muilla kulttuureille (mitä tämä nyt sitten sisällään pitääkin) ja muslimeilla olisi ollenkaan omaa mediaa.
Melkein voisi luulla ettei muilla kulttuureille (mitä tämä nyt sitten sisällään pitääkin) ja muslimeilla olisi ollenkaan omaa mediaa.Varmasti ne niissäkin maissa ovat lukeneet lehdistä (uutiskynnys) Suomen kouluammunta tapauksista ja luulevat että se on ihan jokapäiväistä räiskintää täällä..
Jos se happojen heittely naisten päälle tuolla tavalla vähenisi niin mikä ettei! Hieman pelotetta miehillekkin.