Muuttaako karppaus unenlaatua?
Olen syönyt tosi vähän hiilihydraatteja n. 4 viikkoa ja unenlaatuni on selvästi muuttunut. Kevyt ja katkeileva uneni on muuttunut syväksi enkä enää heräile yöllä, niin kuin aikaisemmin.
Ovatko muut huomanneet vastaavaa..?
Kommentit (5)
Olen syönyt tosi vähän hiilihydraatteja n. 4 viikkoa ja unenlaatuni on selvästi muuttunut. Kevyt ja katkeileva uneni on muuttunut syväksi enkä enää heräile yöllä, niin kuin aikaisemmin.
Ovatko muut huomanneet vastaavaa..?
Nyt nukun kuin tukki enkä tarvitse unta niin paljon kuin ennen. Olen paljon pirteämpi.
ja päivisin ei väsytä. Ennen nukahdin hitaammin ja päivisin väsytti. Olen muuten huomannut, että kestän satunnaista valvomista aiempaa paljon paremmin: jos vaikka lapset valvottaa yöllä, paahdan päivän ihan ongelmitta ja illalla vaan sammun kuin tallilyhty.
väsymyt on kadonnut. Aikasemmin haukottelin ja olin aivan ryytynyt vaikka olin nukkunut vaikka 8 tuntia yöllä. Nyt selviän 6 tunnin unilla eikä väsymystä tule päivällä.
P.s ilmavaivatkin ovat kadonneet karppaamisen myötä, aikasemmin paukuttelin joka päivä
Jouduin hankkimaan nukahtamislääkkeen, koska uni ei tullut ennen yhtä-kahta yöllä.
Karppauksen myötä lääke on jäänyt pois ja nukahdan illalla ennen kymppiuutisia.
Nukun kuin tukki koko yön.
joten ehkä se uni, jonka nukuin, oli laadukkaampaa kuin aiemmin.