Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaako karppaus unenlaatua?

Vierailija
30.03.2009 |

Olen syönyt tosi vähän hiilihydraatteja n. 4 viikkoa ja unenlaatuni on selvästi muuttunut. Kevyt ja katkeileva uneni on muuttunut syväksi enkä enää heräile yöllä, niin kuin aikaisemmin.

Ovatko muut huomanneet vastaavaa..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ehkä se uni, jonka nukuin, oli laadukkaampaa kuin aiemmin.

Vierailija
2/5 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tosi vähän hiilihydraatteja n. 4 viikkoa ja unenlaatuni on selvästi muuttunut. Kevyt ja katkeileva uneni on muuttunut syväksi enkä enää heräile yöllä, niin kuin aikaisemmin.

Ovatko muut huomanneet vastaavaa..?

Nyt nukun kuin tukki enkä tarvitse unta niin paljon kuin ennen. Olen paljon pirteämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivisin ei väsytä. Ennen nukahdin hitaammin ja päivisin väsytti. Olen muuten huomannut, että kestän satunnaista valvomista aiempaa paljon paremmin: jos vaikka lapset valvottaa yöllä, paahdan päivän ihan ongelmitta ja illalla vaan sammun kuin tallilyhty.

Vierailija
4/5 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsymyt on kadonnut. Aikasemmin haukottelin ja olin aivan ryytynyt vaikka olin nukkunut vaikka 8 tuntia yöllä. Nyt selviän 6 tunnin unilla eikä väsymystä tule päivällä.

P.s ilmavaivatkin ovat kadonneet karppaamisen myötä, aikasemmin paukuttelin joka päivä

Vierailija
5/5 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hankkimaan nukahtamislääkkeen, koska uni ei tullut ennen yhtä-kahta yöllä.

Karppauksen myötä lääke on jäänyt pois ja nukahdan illalla ennen kymppiuutisia.

Nukun kuin tukki koko yön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän