Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, haamua viikon päivät...

30.03.2009 |

Olen testannut joka päivä nyt reilun viikon verran ja joka ikinen päivä on haamu tullut. Pari kolme päivää hyvin näkyvän haamun jälkeen saattanut olla aivan haaleaakin haaleampi ja toisinpäin. Pissa on aina ollut rakossa vähintään 3-4h ennen testausta ja testit pääosin saman merkkisiä. Haamu vaan ei ota vahvistuakseen. Onkohan tässä jotain ongelmaa?? Oon ihmeissäni ja mietin että oonkohan raskaana ollenkaan... No ei menkkoja oo kuulunut mutta luulis että viikossa haamu jo vahvistuis kunnon viivaksi, mutta näin ei ole käynyt :-( pahalta näyttää??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... et pidä muutama päivä väliä ettet testaa. Yritä unohtaa koko asia ja rentoudu. Jos sittenkin vielä näyttää haamua niin ota sitten yhteys äitiysneuvolaan, kerro et olet muutaman kerran testannut ja tullut haamu. Sovi aika koska menet sinne ja ottavat sulta siellä näytteen.

Tää on vaan mun mielipiteeni.

Tsemppiä, voimia ja toivotaan että pian näyttää plussaa. :)

Meillä yritetään toista lasta ja olen tehnyt kanssa testejä ihan älyttömästi. Aina näyttää vaan negaa. Uskon vahvasti et täs kuus tärppää. ;)

Vierailija
2/2 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ku minä vauvaa odottelin 06 niin sain alkuun vaan haamuja ja negoja. Taisin olla liiankin aikainen ja innokas testailija. Viiva vaan ei ottanu vahvistuakseen. Menin sitten verikokeille ja positiivinen tuloshan se oli.

Tsemppiä sulle ja toivottavasti samanlainen tulos varmistuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla