Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa vähän! Keväällä viimeksi päästiin miehen kanssa kahdestaan päiväksi.

Vierailija
12.12.2008 |

Pitkään on ollut taas tarve päästä vähän tuulettumaan lasten ja kodinhoidon lomasta. No huomenna siihen on taas mahdollisuus, päästään ihan yöksi hotelliin.

Nyt minulla on jo valmiiksi kauhea morkkis kun jätän lapset kotiin, enkä ole heidän luonaan :(

Tuntuu että niin monella on taito heittää kotiminä narikkaan heti kun kotiovi takana napsahtaa kiinni. Miten te sen teette?

Tiedän että olen itse kaivannut tätä pientä irtiottoa ja odottanut sitä kovin, mutta nyt kun se hetki lähenee, niin tuntuu niin vaikealta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 5 vuotta sitten. Silloin käytiin kavreiden kanssa ulkona. Meillä taas ei ole mitään alsetnhoitomahdollisuutta, koska minun vanhemmat ulkomailla ja miehen taas 500 km päässä.

Mutta jos ihan oikeasti haluaisi jonnekin kahdestaan lähteä, niin kyllä sen varmasti saisi järjestettyä. Mutta ongelman on varmaan siinä, että ei jaksa järjestellä yhtään mitään.

Otata sen nin, että te olette sen kahden keskisen hetken ansainneet ja nyt nautitaan tästä. etkä missään nimessä tunne huonoa omaatuntoa.

Vierailija
2/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme viime keväänä kaksi yötä pois kotoa, ekan kerran 15 vuoden aikana. Ihan hirveältä tuntui lähteä ja tunsin itseni maailman suurimmaksi petturiksi, kun pienimmät lapset kiukkusi monta viikkoa etukäteen meidän lähtöämme ja ihmettelivät miksi eivät pääse mukaan. Ensimmäinen ilta olikin ihan pilalla kun koko ajan oli lapset mielessä ja toinen ilta alkoikin sitten mennä mukavammin. Sitten tuli sellainen fiilis, että olisi saanut vapaa kestää vähän pidempään. Ei oikein osattu nauttia ollenkaan kun oltiin aivan lopen uupuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla jatkossakin hyvä äiti, otat omaa aikaa ja olet erossa vähän aikaa lapsistasi. Se tekee hyvää erityisesti sinulle mutta myös lapsille. Hyvä äiti on terveellä tavalla itsekäs eli ottaa reilusti omaa aikaa aina välillä.

Sitäpaitsi teet palveluksen koko perheelle; lapsille on hirmuisen tärkeää, että äidin ja isin suhde toimii ja pysyy hyvänä, silloin koko perhe on onnellinen. Ja harvoin suhde toimii ellei sitä hoida ottamalla yhteistä aikaa. Eli nyt hoidatte miehesi kanssa suhdettanne ja se on samalla koko perheen hyvinvointiin satsaamista!

Vierailija
4/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin yhden yön miehen kanssa kahdestaan kuuden vuoden tauon jälkeen. En minä siitä paremmaksi muuttunut yhtään, ihan samanlainen olin kuin ennenkin. Eikä meidän suhde ainakaan paremmaksi tullut, päinvastoin. Molemmilla oli kauheasti odotuksia, eikä kumpikaan jaksanut yhtään mitään kun oltiin niin väsyneitä.

Vierailija
5/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidätte vielä hauskaa. Kyllä ne lapset hetken pärjää ilman teitäkin. Rennosti vaan matkaan. Lapsilla on välillä ihan kivaa ilman vanhempiakin ,-) Hauskaa iltaa ja yötä!

Vierailija
6/6 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheterapeutti