Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimppa ehdotus...

Vierailija
29.03.2009 |

Eli miten reagoisit jos kaveripariskunta kertoisi että haluaisi sinut mukaansa hommiin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä, huonoja?

Vierailija
2/12 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin mukaan

Vierailija
4/12 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen ollut mukana kimpassa tuttavien kanssa, kyseessä oli aivan perinteinen kesä sauna tukevilla eväillä.

Kokemuksena aivan hyvä voin suositella ainakin miehenä, olemme yhä hyviä tuttuja tosin tapahtuneesta ei ole tarkemmin puhuttu vuosiin.

Vierailija
5/12 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti kimpassa mutta liukkailla on tullut käytyä, tosi hyvä kokemus molemmin puolin, pitäsi kyllä saada vielä uusinta

Vierailija
6/12 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä naiset on? T:ap

Vierailija
7/12 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastasin myönteisesti ja nainen olen

Vierailija
8/12 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten reagoisit jos kaveripariskunta kertoisi että haluaisi sinut mukaansa hommiin?

Eli, ei ihan miten kysyit, mutta känässä kaverini sanoi haluavansa panna vaimoani. Tähän voisin antaa luvan, jos itsekin saisin kaverin vaimoa. Eli parinvaihto sopisi, kolmen kimppa ei välttämättä.

Vierailija
9/12 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaverini pani vaimoani ollessamme laivalla, törmäsimme laivalla sattumalta ja ajauduimme samaan hyttiin jossa pidimme hieman hauskaa yhdessä.

Olimme aikaisemmin hieman puhuneet vieraasta miehestä tai naisesta ja palasten osuessa kohdalle toteuttimme pienen seikkailumme.

Kenellekkään ei jäänyt mitään hampaan koloon, tapauksella oli ainoastaan piristävä vaikutus seksielämään.

Ehkä voisi joskus saada sen vieraan naisenkin.

Vierailija
10/12 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kiitos ei ole mun juttuni....ikääkin on jo 40+ eli kimppailkoon nuoremmat rauhassa...niin ja olen nainen....

Vierailija
11/12 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska kuulla mitä ihmiset tästä ajattelee. Meidän ystäväpariskunta haluais siis mut mukaan ja ottaisivat kyllä aviomiehenikin mukaan, mutta hän ei taida olla kovin innostunut. Enkä suoraan sanottuna itsekkään osaa häntä ajatella sellaiseen hommaan. Mutta taidanpa jättää väliin. :)

Vierailija
12/12 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan menisin jos kutsu käy, vaimoni ei oo innostunut minkäänlaisista kimpoista, mulle taas kävis kaikenlaiset.

m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä