Kolmen kimppa ehdotus...
Eli miten reagoisit jos kaveripariskunta kertoisi että haluaisi sinut mukaansa hommiin?
Kommentit (12)
Yhden kerran olen ollut mukana kimpassa tuttavien kanssa, kyseessä oli aivan perinteinen kesä sauna tukevilla eväillä.
Kokemuksena aivan hyvä voin suositella ainakin miehenä, olemme yhä hyviä tuttuja tosin tapahtuneesta ei ole tarkemmin puhuttu vuosiin.
Ei varsinaisesti kimpassa mutta liukkailla on tullut käytyä, tosi hyvä kokemus molemmin puolin, pitäsi kyllä saada vielä uusinta
Minä vastasin myönteisesti ja nainen olen
Eli miten reagoisit jos kaveripariskunta kertoisi että haluaisi sinut mukaansa hommiin?
Eli, ei ihan miten kysyit, mutta känässä kaverini sanoi haluavansa panna vaimoani. Tähän voisin antaa luvan, jos itsekin saisin kaverin vaimoa. Eli parinvaihto sopisi, kolmen kimppa ei välttämättä.
Vanha kaverini pani vaimoani ollessamme laivalla, törmäsimme laivalla sattumalta ja ajauduimme samaan hyttiin jossa pidimme hieman hauskaa yhdessä.
Olimme aikaisemmin hieman puhuneet vieraasta miehestä tai naisesta ja palasten osuessa kohdalle toteuttimme pienen seikkailumme.
Kenellekkään ei jäänyt mitään hampaan koloon, tapauksella oli ainoastaan piristävä vaikutus seksielämään.
Ehkä voisi joskus saada sen vieraan naisenkin.
joten ei kiitos ei ole mun juttuni....ikääkin on jo 40+ eli kimppailkoon nuoremmat rauhassa...niin ja olen nainen....
Ihan hauska kuulla mitä ihmiset tästä ajattelee. Meidän ystäväpariskunta haluais siis mut mukaan ja ottaisivat kyllä aviomiehenikin mukaan, mutta hän ei taida olla kovin innostunut. Enkä suoraan sanottuna itsekkään osaa häntä ajatella sellaiseen hommaan. Mutta taidanpa jättää väliin. :)
mukaan menisin jos kutsu käy, vaimoni ei oo innostunut minkäänlaisista kimpoista, mulle taas kävis kaikenlaiset.
m41
Hyviä, huonoja?