nettipokeria pelaavia äitejä/naisia?
Millaisilla summilla pelaatte ja kauanko pelin edes keskinkertainen oppiminen teistä kestää?
Kommentit (7)
Opetteletko netssä?
Minä pelaanja lähes lolmesti viikossa mieheni kanssa ja nyt kolmen vuoden harjoittelun jälkeen alan pärjätä.
Pelaan leikkirahalla ja välillä pikkuhiluilla. Minulla on pieni 20e pokerikassa jota pelaan.
ap
Minä rahoitan opintoni pokerilla. Hyvin pärjää, rahaa ei vaan pidä miettiä rahana vaan pelimerkkeinä, muuten tulee huonoina iltoina paha mieli. Mulla mies on pelannut varmaan "aina", itse pelasin aikanaa kavereitten kanssa ihan korteilla, netissä aloitin leikkirahalla, mutta kun näytti helpolla voittoja tulevan, siirryin rahapeleihin. En kyllä tuttaville ole ilennyt kertoa tästä harrastuksesta, eivät ymmärtäisi.
Jatkoa vielä. Mulla siis kolme lasta ja irtisanouduin entisestä työstäni ihan näiden nykyisten tulojen perusteella.
Minä rahoitan opintoni pokerilla. Hyvin pärjää, rahaa ei vaan pidä miettiä rahana vaan pelimerkkeinä, muuten tulee huonoina iltoina paha mieli. Mulla mies on pelannut varmaan "aina", itse pelasin aikanaa kavereitten kanssa ihan korteilla, netissä aloitin leikkirahalla, mutta kun näytti helpolla voittoja tulevan, siirryin rahapeleihin. En kyllä tuttaville ole ilennyt kertoa tästä harrastuksesta, eivät ymmärtäisi.
paljon mukavampaa kuin töissä olo, eikä tarvii miettiä opintotuen takaisin maksua..
ja leikkirahalla ja oikealla valuutalla pokerihuone. comissa.
Pelimerkkeinä minäkin ajattelen, koska olisi todellakin masentavaa ajatella menettävänsä oikeaa rahaa ja eihän se voitettu raha oikeastaan olekaan minun omaisuutta vaan vain lainassa : )
ap
Pokerin pelaaminen vain vie huomattavasti enemmän aikaa