Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan aloittanut kiinteitä alle nelikuiselle?

Vierailija
29.03.2009 |

Miksi? Miten onnistui? Mitä annoit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli kuulemma sanonut että sille pitää antaa perunaa, kun maito "tuli läpi" eli vauva pissasi anopin mielestä liikaa. On tuo melkein normaali, tosin sillä on älytön tissifiksaatio joten ehkä anopin olis kannattanu imettää vähän kauemmin kuin 2 viikkoa tai jotain...

Vierailija
2/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut riittävästi pelkällä maidolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut riittävästi pelkällä maidolla.

Perunaa korvikkeeseen sekoitettuna yksi teelusikallinen aluksi.

Vierailija
4/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli suositus että aloitetaan 3kk iässä. Perunalla aloitettiin.

Vierailija
5/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito ei vaan riittänyt ravinnoksi. Söi mahan pullolleen ja hetken päästä huusi lisää. Neuvolan ohjeiden mukaan aloitettiin perunavellillä.

Vierailija
6/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ihan lusikallinen tai pari. Pottu porkkana sosetta. Porkkana on mieto ja makea, se meni helpoiten. Sit vähän päärynäsosetta päälle. Ihan siis makuannoksia olen antanut. Ja luumusosetta mulle käski neuvolasta antamaan kun oli 2kk ikänen, mutta sitä en tehnyt. Minusta tää muija yritti omia oppejaan tyrkyttää. Ei nykysuosituksia. Mainitsin asiasta vähän eteenpäinkin...

Mutta siis mietoja kasviksia lämmitettynä ja sit miedonmakuisia hedelmäsoseita.

Hyvin meni kun ei hätäile. Sen lusikallisen ottaminenkin tekee jo tarpeeksi työtä. Eli opettelee rauhassa siihen että suuhun tulee muutakin kuin imettävää ruokaa. Varmaan tuhat kertaa pukkas kielellä sen soseen ensin ulos. Sitä vain lusikalla sit edestakaisin kunnes se sose oli nielty. Ja sekin siis ihan pikkusen lusikan kärkeen laitettuna. Ei sitä voi pienelle koko lusikallista tunkee suuhun. :)

Kivaa räpimistä se on aluksi!

Vierailija
7/7 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin, neuvolan painostuksesta, koska lapsi oli pieni. Ei vain kelvannut. Ja joo, lapsi on 6v nyt ja huono syömään edelleen.