Appiukon seksistiset kommentit oksettaa. Mies ei tajua.
Appi on pari kertaa heittänyt oksettavia alapään juttuja. Jostain omista panoistaan ja eilen kun olimme kylässä niin heitti jotain että minulla on varmaan tavara vielä kunnossa kun kaksi lastamme on tulleet sektiolla.
Aiemmat kommentit ovat olleet melkein hirveämpiä. En halua kuulla 70-vuotiaan miehen seksielämästä sanaakaan (on leski ja käy "naisissa").
Mies ei tajua miksi minua edelleen suorastaan puistattaa se eilinenkin juttu. Kyllä mies myöntää, että appi sano rumasti, mutta ei ymmärrä, miten iljettävän olon tuollainen jättää. Olenko nipo vai ällöttäisikö teitä muitakin?
Kommentit (12)
Sillä tollanen kommentti tarkoittaisi, että olisi ajatellut tavaraani ja se puistattaa
oksettaa oikeesti....olisi kyllä viimeinen kerta kun kävin apin kylässä...enkä kuuntelisi tuollaista....hyi hitto!
kyseessä vanha mies, anna hänen vähän tunnustella
Sitten kun se seuraavan kerran leuhkii niin voit hiljentää sen sanomalla jotain henkevää kuten "en mä kyllä tuollaisella lerpulla paljon leuhkisi..."
Olisin varmaan jollain tavalla loukkaantunut tuosta!
Mun appi heitti seksististä juttua LAPSESTA,siis kun vaihdoin lapselta vaippaa ja vaatteita hänen nähden. Oli kyllä viimeinen kerta! Enkä halua muistella niitä juttuja, vaikka olikin ihan vitsillä tarkoitettu kai.
ihan kauheaa. Osoittaa mielestäni ettei appesi arvosta naisia. Mun appiukko on vähä samaan henkeen. tosin mitään noin suoraa ei ole mulle sanonut, mutta miehelle kuulemma on...
En haluaisi kuulla tuollaista keneltäkään, ja kaikkein viimeiseksi iäkkäältä sukulaiselta, kuten appiukolta...
Mun appi heitti seksististä juttua LAPSESTA,siis kun vaihdoin lapselta vaippaa ja vaatteita hänen nähden. Oli kyllä viimeinen kerta! Enkä halua muistella niitä juttuja, vaikka olikin ihan vitsillä tarkoitettu kai.
noita voi pistää. Mies on varmasti ollut likainen äijä jo nuoruudessaan. Ole iloinen vain siitä, jos miehesi ei ole samanlainen. Miehesi ei tietysti ymmärrä miltä sinusta tuntuu, koska hän on perusmies. Tuollaiset törkyturvat saa vaimenemaan vain sanomalla kunnolla takaisin. Huumoriksi ei kannata heittää, koska se vain yllyttää. Olen työpaikallani saanut vuosien myötä kokemusta kaikenlaisesta törkyturpailusta ja huomannut, että vain kunnon vastus auttaa. Toivottavasti appesi ei sitten heittele seksikommenttia lapsillesi, kun he kasvavat ja etenkin jos ovat tyttöjä. Voisin hyvin kuvitella että äijä kommentoi tyttöjen rintojen kasvusta jne.
Minun taas välillä koskettelee. Ällöttävää, mutta koitan sietää.
Kyllä tuollaisista kommenteista saakin loukkaantua.