Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden täytyy olla TÄYSIN jännittyneenä ja jäykkänä saadakseen orgasmin?

Vierailija
27.03.2009 |

MIssä asennoissa rakastelette?!!

Itse saan ainoastaan vatsallani, kädet hinkkaa klitorista ja koko kroppa TÄYSIN jännitettynä. En sen vuoksi saa miehen kanssa.. tai siis teemme niin, että kun olemme kiihottuneet, käännyn vatsalleni, teen itselleni ja lopuksi tyydytän miehen.

NIIN paljon haluaisin oppia muunkin asennon. MItähän tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliveltollakin lasti lentää, mutta ei tunnu niin hyvältä. Pillun tiukkuus vaikuttaa siihen, onko kalu teräsjäykkä vai ei.

Vierailija
2/4 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina masturboinut juuri kuvaamallasi tavalla. Yhdynnässä en sitten orgasmia saanutkaan. Sitten tutustuin mieheen, joka halusi sitoa minua. Mies sitoo minut niin, että olen peppu pystyssä ja voin jännittää siteitä vasten. Oikea käteni taas on sidottu niin, että pystyn hieromaan klitorista.

Kannattaa kokeilla - ellei avuttomana olo pelota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa esim selälläni orkkua, en sit millään. olen yrittänyt itseksenikin vaan ei! tosi ärsyttävää.

n32v

Vierailija
4/4 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla myös täysin jäykkänä, mutta selällään. Mielellään jotain koroketta vielä selän alle, esim. Oma käsi. Yhdynnässä en siis ole saanut, vaan omin käsin täytyy hoitaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi