Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poissa koko viikonlopun

Vierailija
27.03.2009 |

huusholli pikasiivottu, istuskelen nautiskellen valkkarilasillisen ja kohta alan tehdä sipulipiirakkaa parille ystävättärelle jotka tulevat illalla, tää on karhunelämää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, olen kateellinen.. Pidä hauskaa!!

t. yksinäisyyttä rakastava, sitä nykyään ihan liian harvoin saava

Vierailija
2/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietä ihana viikonloppu ja nauti ystäviesi seurasta! Kuulostaa mahtavalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa todella mukavalta :)

Vierailija
4/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5,4,13,15 ja 18v. Voin ihan hyvin istua kotona iltaa vaikka koko poppoo on "jaloissa"

Vierailija
5/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies poissa koko vkonlopun mutta lapset ovat kotona. Ovat kuitenkin jo sen verran isoja, että minä voin rentoutua ja nauttia siitä, että saan vaan olla rauhassa :) Viinilasillinen täälläkin menossa ja aion katsoa tänään romanttisen komedian dvd:ltä.

On jo käynyt mielessä, että jos "kehtaisi" viedä lapset huomenna mummolaan ja lähteä nauttimaan ystäväni kanssa tyttöjen iltaa mutta vielä omatuntoa haraa vastaan...

Vierailija
6/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista huomenna ja viettämään tyttöjen iltaa! t.ap

Vierailija
7/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänpä vain, että jos niin teen, niin sunnuntaina on sekä fyysinen että henkinen krapula ja sitten maanantaina on rankka päivä. Mutta meillä on ystäväni kanssa aina NIIN hauskaa, että iltaa ei vain voi jättää kesken...

6

Vierailija
8/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, hauskaa iltaa vaan ap:lle kuitenkin

Vierailija
9/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan saan lapsen nukkumaan, niin kaivan kaapista hervottoman kokoisen karkkipussin ja nautin hiljaisuudesta ja yksinolosta!!!

Mies on ollut lomautettuna, joten hän on ollut koko ajan kotona ja vaikka on kuinka ihana mies, niin kaipaan välillä yksinoloa! Tälle viikonlopulle mies sai töitä ja hyvä niin ;)

Vierailija
10/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nauttinut rauhasta ja itsenäisyydestä. Olen vasta vanhoilla päivilläni mennyt naimisiin (+30) ja sitä ennen nauttinut omaehtoisesta elämästä. Joten aina välillä, vieläkin, kaipaan sitä, että olen ainoa aikuinen talossa. Rakastan miestäni enkä ikinä vaihtaisi nykyistä elämääni entiseen mutta on kiva saada toisinaan välähdyksiä siitä entisestä...

Vierailija
11/11 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lasten kanssa kohta pitsaa ja pistän lapset nukkumaan 9 mennessä. Sen jälkeen lösähdän sohvalle herkuttelemaan ja katsomaan Teho-osastosa ja jotain muutakin, jos jaksan. Mä tykkään olla ykisn. Unelma olisi saada olla kokonainen viikonloppu yksin kotona. En ehkä raaskisi edes ystäviä pyytää kylään, nauttisin vain rauhasta ja hiljaisuudesta:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi