Onko täällä ketään, joka ei ole facebookissa?
Kommentit (36)
Boikotoin sitä, koska siellä ovat kaikki. Mä en halua olla kuin kaikki :-)
Olen käynyt katsomassa, kun jotkut kaverit pommitti liittymään. Siinä mitä näin oli jotain tympeetä, samat naamat jotka kouluaikoina halusi olla niitä suosittuja keräsivät ja kerjäsivät kavereita ym. siellä. Ei kiinnosta. Paljon mieluummin seurustelen ja vietän aikaa ystävieni kanssa IRL. Liian teiniä minulle, eikä aikakaan riittäisi.
mä olen löytänyt sieltä pari lapsuudenystävää joiden luulin iäksi kadonneen :) Jossain vaiheessa vaan tulee se aika (=vanhuus?) kun pitää kaivella menneitä.
Sitä en tajua, että aikuiset ihmiset lähettelee siellä jotain "lahjoja" toisilleen ja tekee jotain testejä.
Pidän itseäni aikuisena (40+) . Perheellisenä minulla on paljon muutakin tekemistä. Käsitykseni tuosta on jotenkin nuorten touhuamista. Joku tuttava lähetti kutsun sähköpostiini liittymiseksi tuohon, mutta enpä tarttunut syöttiin.
En oikein tiedä, miksi. En vain ole saanut aikaan liittyä.
Etsin töitä enkä halua että rekrytoijat käyvät tirkistelemässä kappaleita mun elämästä. Tämä mm. syynä. On tosin muitakin syitä.
En edes tiedä ketkä kavereistani ovat, kun ei ole ollut asiasta puhetta. Mulla on aivan riittävästi mielekästä tekemistä muutenkin, eikä aikaa roikkua netissä. Nyt ehdin just ja just seurata niitä asioita joista pidän, enkä yhtään enempää.
Haluan hoitaa ystävyyssuhteitani muullatavoin!
miten kukaan sais tietää jotain arkaluontoisia asioita teidän elämästänne jollette ite niitä kirjoittele? Mitäköhän arveluttavaa mahdollinen rekrytoija sieltä saattaisi löytää? Pärstäkuvan ja nimen? Niitäkään ei ole pakkoa laittaa näkyväksi kuin kavereille. Jos ei halua olla jonkun typerän ex-koulukaverin ystävä, niin älä hyväksy sen ystäväpyyntöä.
Itse viihdyn fb:ssä ja se on ollut hyödyllinen, kun olen löytänyt sitä kautta vanhoja kavereita, esim. sellaisia jotka asuvat ulkomailla ja joihin olisi muuten hankala pitää yhteyttä.
Ei ole minua varten. En ymmärrä koko ideaa. Mieluummin treffaan ihmisiä naamatusten.
En ole, enkä mene. Ei vois vähempää kiinnostaa.
en vaan halua virtuaaliystävyyksiä, enkä halua jakaa elämääni verkossa.
Facebookista pysyn siis kaukana. Itse asiassa tätä AV-palstalla
roikkumistakin pitäisi vähentää ja paljon. :)
Mulla menee muutenkin aikaa netissä...
En koe tarpeelliseksi liittyä kun on ystäviä muutenkin.
on ikuisiksi ajoiksi naamakirjan omaisuutta. Taidan olla vähän pessimisti, mutta valitettavasti usein oikeassa, ja oma vaistoni käskee pysytellä tuollaisesta touhusta kaukana. Toisekseen mulla on oikeitakin kavereita!
Mutta kun työn puolesta löytyy yhteystiedot ja kuva monesta paikasta niin en voi kuitenkaan "piiloutua" eikä minulla ole oikeastaan mitään tarvettakaan. Minusta ihmisten välinen yhteydenpito on aina positiivinen asia. Facebook-kavereita ei pidä sekoittaa oikeaan ystävyyteen, minun parhaat ystävät eivät ole siellä ollenkaan ja ihan hyvä, tulee pidettyä yhteyttä ihan muuta kautta.