JÄRKKYÄ! Meidän naapurin lapsella on ihan HIRVEÄ pääkallotakki!!
Kuka ihmeen tervejärkinen aikuinen ja vanhempi hankkii lapselle jotain pääkallovaatteita!!! Heti pienestä pitäen tyrkytetään tuollaista ajatusmaalmaa. Ei kyllä musta ole kaikki inkkarit kanootissa, jos tuommoisen lapselleen pukee/hankkii.
Kommentit (44)
6-vuotissynttäreillä pääkalloserviettejä. Lupsakka appiukkoni näki ne ja naurahtaen totesi, että näitähän voisi hankkia hautajaisiin, äitinsä oli kuollut muutamaa päivää aiemmin (tilanne ei ole niin surullinen kuin saattaisi kuvitella, vainaja oli lähes 100-vuotias, monia vuosia sängynpohjalla viettänyt). Oli outo tilanne, kun nauratti, muttei oikein kehdannut kunnolla nauraakaan:))
kun se rupeaa jo itse haluamaan jotain tiettyä printtiä. En ne munkaan mielee kovasti ole, mutta on mun 7-vuotiaalla pojalla jotain pääkallo juttua.
Toisaalta taas, mun 15-vuotias tyttö on sitä mieltä että mun jotkut vaatteet on rumia, ei mun mielestä. Joten eiköhän nää ole ihan niitä makuasioita. Mä vähän veikkaan että sun vaatekaapista löytyy ihan varmasti sellaista vaatetta mitä mä pidän kertakaikkisen rumana.
Varmasti löytyy sellasta mitä sä pidät rumana. :D Mun kaapista ei muuta löydykään kuin rumia vaatteita... ihan omastakin mielestä. :) Tai on siellä jotain vanhoja nätimpiä mut ei ne mulle enää mahdu.
Makuasioita nämä juurikin on. Ja ap ei tykännyt pääkallokuvista, samoin kuin en minäkään. Joku muu taas tykkää. Mut tosiaan toivon, että pääkallot ja lieskat on pois muodista sitten kun mun vauva on niin iso poika että sen pitää itse saada päättää vaatteistaan. :)
mut poika tykkää..eikä niitä tarvitse olla kaapit pulloillaan..löytyy ihan laidasta laidataan vaatetta.
ootkohan sä ap niitä mammoja, jotka pukevat pojan kesällä valkoiseen tai beigeen ja kiljuu hiekkiksella, ettei sinne, kun vaatteet likastuu:)?
Joo on niitä värejä meilläkin, mutta ihan sotkeakin saa..
halu tappaa, kuolema, vain pahasti vaurioitunut ihminen käyttää niitä
sitä mihin se jeesus kristus nauloilla nakutettiin ja tapettiin... hienoo...
Kallo on meillä jokaisella pääsämme niin big deal sanon minä... Olkoon kalloja siellä täällä jos lapsesta kuvio on kiva. Ahdasmielisyys se taas kukkii...
nyt kuitenkin merkitsee esim. merirosvoja. Kyllä on aikuinen päästään vialla, jos näkee pääkalloihin pukeutuneen lapsen satanistina..
No sä varmaan suhtaudut lasten merirosvo meinikiin tooosi fiksusti ja rauhallisesti*??? :)
Mä haluaisin nähdä kun sä kilahdat lasten merirosvokutsuista joissa on pääkalloilmapalloja ja servettejä :) "Sen satanistiperheen kanssa et enää koskaan ole tekemisisssä!"
Hyvä hyvä... suvaitsevaisuus kunniaan! ;)
on pimee!!!
Pelottavampi kuin yksikään pääkallo.
Olisiko korrektia? Tai entä yk-sotilas pääkallokuvioisissa housuissa? Herättääkö luottamusta? Voisitko kuvitella nälkää näkevän ja väkivaltaa nähneen lapsen päällä pääkallovaatteita?
Pääkallot länsimaisten pullamössölasten päällä näyttää hävyttömältä. Mautonta on ja kertoo pukijasta jotain. Lapsen päällä kuolemaa symboloivat vaatteet saavat ainakin minut vilkaisemaan vanhempia ja miettimään. Pääkallo symboloi kuolemaa, sitä käytetään yleismaailmallisena merkkinä esim. myrkyllisissä aineissa.
Satanisteja lapset tuskin ovat, mutta lasten vanhemmat eivät ajattele kovin syvällisesti - varmaankaan mitään. Lapset haluavat sitä sun tätä, ja varmaan haluavat niitä mauttomia ja epäeettisiä vaatekappaleitakin, mutta vanhemmat ovat onneksi ne jotka päättävät sopivuuden rajat.
ja pullamössö lapsi Gantin vaatteet päällä niin kyllä sekin aika hölmöltä näyttää..
ja pullamössö lapsi Gantin vaatteet päällä niin kyllä sekin aika hölmöltä näyttää..
noita pääkalloja ja liekkejä sun muuta. Tytöille sentäs löytyy ihan kivoja vaatteita, mut poikien osasto on monesti tosi karsastus. Meidänkin pojalla muutama merirosvoaiheinen paita, jotka toteutettu hyvällä maulla, eli lapsenomaisesti piirretty kuva merirosvolaivasta tms. Mutta just näin yhdellä pojallakin takin, joka oli ihan täynnä kallo, voi karsee...
tyttö näki sisustusohjelmassa pääkallon ja innostu niistä heti kauheesti. Hänelle piti piirtää niitä ja piirtää nyt myös itse. On kiinnostunut myös muista ihmisen luista ja luurangoista ja esittelee missä hänellä on kylkiluut. Dinosaurusten luurangot kiinnostaa myös. Luonnosta vieraantumista, jos päälalloista tykkäämisessä on jotain Pahaa. Nehän on vaan lapsesta hauskan näköisiä isoine "silmineen" :)
No sä varmaan suhtaudut lasten merirosvo meinikiin tooosi fiksusti ja rauhallisesti*??? :)
Mä haluaisin nähdä kun sä kilahdat lasten merirosvokutsuista joissa on pääkalloilmapalloja ja servettejä :) "Sen satanistiperheen kanssa et enää koskaan ole tekemisisssä!"
Hyvä hyvä... suvaitsevaisuus kunniaan! ;)
ja jos lapseni halutaan altistaa kuolemalle ja pahuudelle *todellakin* ystävyyssuhteet olivat siinä. Siksi yleensä katsonkin rekvisiitan synttäreillä ennen kun itse lähden pois, minenkkään kuolemanbileisiin lastani en jätä. Noin pienen mieltä en halua turmella
on av. Nyt osaan syyttää lääkärivanhempia minun mieleni turmelemisestä :D. Kotona meinaa oli ihan oikea lakattu pääkallo, eikä mikään piirretty. Ja mun mielestä oli vielä erittäin kiva pienenä tutkia ihmisen kallon luita ja miettiä missä kohti itsellänikin sellaisia on. Nyt tiedän, että palan helvetin tulessa, kun ihmisen anatomia ja fysiologia kiinnostaa.
eräs läpikotaisin turmeltunut.
on av. Nyt osaan syyttää lääkärivanhempia minun mieleni turmelemisestä :D. Kotona meinaa oli ihan oikea lakattu pääkallo, eikä mikään piirretty. Ja mun mielestä oli vielä erittäin kiva pienenä tutkia ihmisen kallon luita ja miettiä missä kohti itsellänikin sellaisia on. Nyt tiedän, että palan helvetin tulessa, kun ihmisen anatomia ja fysiologia kiinnostaa.
Nyt tiedän, että palan helvetin tulessa, kun ihmisen anatomia ja fysiologia kiinnostaa.
Kai nyt ymmärrät, että on vähän eri asia.
Se oli jännä, siinä huoneessa oli lasivitriinissä kauheesti täytettyjä eläimiä, jolu lumikko tai kärppä mikä lie oli? oli pelottava, sillä oli niin terävät hampaat ja kauhea irvistys. Käärme pullossa oli myös huomiota herättävä.
Kauhee miten paheellista :D
Hyvä hyvä... suvaitsevaisuus kunniaan! ;)ja jos lapseni halutaan altistaa kuolemalle ja pahuudelle *todellakin* ystävyyssuhteet olivat siinä. Siksi yleensä katsonkin rekvisiitan synttäreillä ennen kun itse lähden pois, minenkkään kuolemanbileisiin lastani en jätä. Noin pienen mieltä en halua turmella
kun se rupeaa jo itse haluamaan jotain tiettyä printtiä. En ne munkaan mielee kovasti ole, mutta on mun 7-vuotiaalla pojalla jotain pääkallo juttua.
Toisaalta taas, mun 15-vuotias tyttö on sitä mieltä että mun jotkut vaatteet on rumia, ei mun mielestä. Joten eiköhän nää ole ihan niitä makuasioita. Mä vähän veikkaan että sun vaatekaapista löytyy ihan varmasti sellaista vaatetta mitä mä pidän kertakaikkisen rumana.