G: Olisitko tyytyväinen,jos sinulla olisi kumppanisi kanssa 4x viikossa seksiä?
Esim niin, että nuista 1 kerta olisi pikapano, 1 pitkä, yltiönautinnollinen sessio ja sitten pari sellaista "perus settiä"
Tällaista meillä on ja mies on koko ajan lisää vailla. Siis jos jää 1-2 iltaa väliin,niin sitten on jo suunnilleen kuolemaa tekemässä, kun nii-in haluttaa. Kuitenkaan meillä ei KOSKAAN ole 4 seksitöntä päivää peräkkäin vaan viimeistään 3 pvän jälkeen sekstaillaan. Seksi on monipuolista, erittäin nautinnollista ja mies ylistää aina sitä, kuinka "hyvä" olen sängyssä. Ja tosiaan, esim. viimeisen vkon aikana seksiä on ollut pe, la, su ja to. Ja keskiviikkona oli jo niin kauhea puute miehellä, että alko melkeenpä kiukkuamaan, kun en jaksanut. En muista vuosiin viikkoa, jolloin ei ois ainaki 3x tyydytetty toisiamme, joten mielestäni meillä on suht vilkas seksielämä. Olenko siis kohtuuton, jos en jaksa kuunnella miehen valitusta?
Ja jos näillä mitään merkitystä on, niin olemme olleet yhdessä 13v ja lapsia on kolme (8v, 5v ja 2v)
Kommentit (17)
Herranjestas jos saisi 4*viikossa, nyt kerta/1-2 kk.....
m41
Meillä naidaan viikonloppuisin aina aamuisin, päivällä ja jatkuu sitten illalla. Siis kolme kertaa per vapaapäivä. Kermat nyt kuitenkin lentää ehkä kerran vaan, mutta kovalla kalulla jyystetään ja pitkään. Meillä myös mies on aina valmiina. Pari kertaa kun tisseistä koittaa, niin jo sillä seisoo ja olisi heti halukas kärkeä kastelemaan. Minä en kuitenkaan sen enempää anna, vaan otan ja teen pienen käsihoidon, sellaisen pienen että kalu lerpahtaa.
Joten jos alkaisi hirveästi hiljentämään tahtia miettisin mikä sitä vaivaa. Itse tyytyisin kyllä vähempäänkin.
kateeksi käy kun nykyään seksiä on kerran about kolmeen kuukauteen
m31
et silloin sitä olisi minun makuuni liikaa
4 kertaa viikossa kuin 7 kertaa vuodessa... Eli olisin tyytyväinen jos olisi seksiä 4 kertaa viikossa, kun sitä on nyt 7 kertaa vuodessa.
Suotta valittelet! Moni vaihtaisi mielellään osia kanssasi. iyse antaisin vaikka monta kertaa päivässä!
kun nykyäänkin meillä tuon verran on seksiä hyvinkin.
joskus harvemmin mutta useimmiten kyllä melkein useammin.
meillä sitä seksiä ei vaan onneksi koskaan käytetä minään valtapelikapulana. jos toisen teke mieli, kumman vain, niin saa vapaasti ehdotella ja vihjailla, koskaan ei kumpikaan ole kieltäytynyt siitä puuhasta.
eli olen erittäin tyytyväinen seksielämäämme ja uskon miehenikin sitä olevan. seksi on hyvää ja kummankin kohdalla tarpeet ja tarjonta kohtaa hyvin.
en pysy edes kuvittelemaan minkälainen olisi parisuhteen tila jos seksiä olisi kerran kuussa jos sitäkään...
n33
jos olisi noin usein. Minulle kyllä joku 4krt kuussa olisi ihan maksimi, mutta nykyisin seksiä on meillä vauvan takia ehkä jotain kerran kuussa. Sitä ennen oli noin kerran viikossa ja menkkojen aikana ei ollut, eli noin 2-3 kertaa kuussa, se on meille se normaali.
en olisi tyytyväinen
jos olisi noin usein. Minulle kyllä joku 4krt kuussa olisi ihan maksimi, mutta nykyisin seksiä on meillä vauvan takia ehkä jotain kerran kuussa. Sitä ennen oli noin kerran viikossa ja menkkojen aikana ei ollut, eli noin 2-3 kertaa kuussa, se on meille se normaali.
eli ensin sanot että SINÄ et olis tyytväinen tuohon tahtiin ja että SINULLE riittää maksimissaan 4 kertaa kuussa,
ja sitten lopuksi heität että kyllä se 2-3 kertaa kussa on TEILLE se normaali määrä....
oletko koskaan ikinä kysynyt puolisoltasi mikä on se HÄNELLE sopiva määrä ja onko hän tyytväinen tilanteeseenne?
kannattaisi meinaan joskus kuunnella sitä toistakin jos meinaa parisuhteessa elää eikä kailottaa omia mielipiteitään yhteisenä sopimuksena ellei se sitä ole....
Minä ainakin olisin tyytyväinen 4 krt/vko. Se olisi omasta mielestäni juuri optimi määrä. Vaikka kuka niitä niin laskeskelemaan. Itse saan ehkä sen 2-4 krt/vko ja sitten mennaviikot ym. kokonaan ilman.
T:Mies 30v
Seksiä harrastetaan n. 4 krt viikossa. Koskaan ei ole ollut 3pv pidempää taukoa. Nyt raskaana ollessani iso masu hiukan hankaloittaa, ja vanhat "hyvät" asennot on pitänyt jättää. Suhteen alussa meillä harrastettiin seksiä joka päivä.
Olen tyytyväinen.
en olisi tyytyväinen
jos olisi noin usein. Minulle kyllä joku 4krt kuussa olisi ihan maksimi, mutta nykyisin seksiä on meillä vauvan takia ehkä jotain kerran kuussa. Sitä ennen oli noin kerran viikossa ja menkkojen aikana ei ollut, eli noin 2-3 kertaa kuussa, se on meille se normaali.eli ensin sanot että SINÄ et olis tyytväinen tuohon tahtiin ja että SINULLE riittää maksimissaan 4 kertaa kuussa,
ja sitten lopuksi heität että kyllä se 2-3 kertaa kussa on TEILLE se normaali määrä....
oletko koskaan ikinä kysynyt puolisoltasi mikä on se HÄNELLE sopiva määrä ja onko hän tyytväinen tilanteeseenne?
....
Ja puoliso vastaa kerta toisensa jälkeen, että haluaa juuri silloin kun minäkin. Olen pyytänyt että mies myös tekisi joskus aloitteita, niin ei kuulemma halua tehdä, vaan odottaa että minä teen. Eli jos mies myös tekisi aloitteita, en tietenkään kieltäytyisi, mutta minua ainakin jurppii olla AINA se joka tekee aloitteen. Minulle ainakin tulee olo, että miestä ei seksi kauheasti kiinnosta. Kyllä meillä olisi useammin seksiä jos mies tekisi myös aloitteita, koska silloin minäkin tuntisin, että häntä myös se seksi kiinnostaa.
että ehkäpä miehesi ei tosiaankaan sitten halua sitä (huonoa?) seksiä useimmin kuin tuon 2-3 kertaa kuussa SINUN kanssasi,
ja hakee sitten sitä lisää ja parempaa muualta ja on aloitteellisempi sitten muualla....
Minulle ainakin tulee olo, että miestä ei seksi kauheasti kiinnosta. Kyllä meillä olisi useammin seksiä jos mies tekisi myös aloitteita, koska silloin minäkin tuntisin, että häntä myös se seksi kiinnostaa.
vastaan, että minulle se riittäisi, etenkin jos kerran viikossa olisi erityisen hyvää seksiä. Mutta miten se auttaa miestäsi, jos tuo määrällinen aktiivisuus riittäisi jollekin jota hän ei tunne ja jonkan elämäntilanne on aivan toinen? Tuskin hän pitää minun halujeni määrää kovinkaan vakuuttavana perusteena. Ihmisten tarpeet vaihtelevat myös tällä seksin saralla, ja myös muuttuvat ajan mittaan. Tiedän kokemuksesta kuinka keljua on, kun tarpeet eivät kohtaa.
Olet kohtuuton. Kannattiko sitä edes kysyä? Mutta onko myös miehesi kohtuuton vaatimuksineen, joihin et jaksa vastata? Äärimmäiset vaatimukset eivät anna tilaa kompromisseille. Kutsuessasi miehesi tarpeiden ilmaisemista valittamiseksi olet kohtuuton ja halvennat miestäsi. Et kerro, kuinka hän tuo ilmi halunsa, mutta jos hän suoranaisesti vonkaa koko ajan, niin yhtä kohtuutonta sekin on.
Enpä näe muuta mahdollisuutta kuin ruveta rakentamaan kompromissia mahdollisimman hyvässä yhteishengessä ja syyttelyä ja vaatimuksia välttäen. Ja jos se ei kaksin suju, kannattaa mennä johonkin pariterapiaan. Eivät ne terapiat itsessään ongelmia ratkaise, mutta keskustelu pysyy asiallisena kun paikalla on puheenjohtaja ja/tai erotuomari. Uskon myös sivullisen kuullen tehtyjen lupausten ja päätösten pitävän paremmin kuin kamarin nurkassa suusta päästettyjen lipsausten, joiden päämäärä on ratkaista juuri silloin käsillä oleva tilanne.