Raskaanako?
Mulla oli ovulaatio reilu viikko sitten ja raskautta on yritetty ahkerasti. Nyt on sitten parin päivän ajan ollut tosi kovaa menkkamaista kipua alamahalla, menkat pitäis alkaa ensi viikolla ja mulla on säännöllinen kierto. Voisko tämä kipu johtua siitä että hedelmöittyminen olisi tapahtunut, voisiko nämä kivut johtua kiinnittymiesetä ym. Kertokaahan omia kokemuksianne vastaavasta.
Kommentit (3)
tosin lääkäri on edelleen sitä mieltä, ettei sitä voi tuntea. kokemusta on kuitenkin neljästä eri kerrasta. menkkamaiset olot ovat menkkojen alkaessa ja lähellä synnytystä, ei muulloin. odota muutama päivä ja tee testi, älä ressaa=).
Ei auta kuin odottaa. Mulla tämä raskaus alkoi menkkamaisella säryllä, joka alkoi suht. aikaisin ja jatkui vain, eikä menkkoja tullutkaan. Epäilin koko ajan niiden kohta alkavan, mutta eipä niin käynyt. Mutta sun täytyy nyt vaan odottaa.. Kurjaa! :) Toivotaan parasta!
n. viikko oviksesta ja siitä eteenpäin jonkun viikon, menkkamaista kipua kovaa sellasta, mutta ehkä enempi aaltomaisesti, eikä koko ajan. Eli voi johtua, vaikka väitetäänki, ettei sitä tunne. Mulla vihlasee vatsaa oviksen aikaankin niin, että meinaa jalat lähteä alta siitä vihlasusta.