Inhottavasti pistää,koskee rintalastan alle,sydämen kohdalle.Mikä auttaisi?Luulen,
että olisiko lihakipuja tms. On ollut pari kertaa aiemminkin. Ensimmäisellä kerralla luulin, että vähintäänkin sydänkohtaus tulossa :-), mutta eipä tullut onneksi.
Inhottava tunne kuitenkin. Kouraisee tavallaan välillä kovempaa. Millä saisin helpottamaan ennen nukkumaanmenoa? Onko muilla kokemusta?
Kommentit (6)
syvään?
Minulla on ollut sellaista ja viimeksi olisin lähtenyt terv.kesk. jos olisin saanut taksin ja jätin oven lukitsematta, jos joutuisin ambulanssin soittamaan...kuljin puhelin mukanani, 7 tunnin kuluttua vasta helpotti. Itse pelkäsin veritulppaa, lääkäri jälkeen päin kysyessäni kumosi, koska kuitenkin meni ohi. (7h!) Onko paksu veri (hyvä hb) jolloin asperiini ohentaisi. Voit kyllä mennä tarkistuttamaan tai soittaa mitä voisit tehdä. Oletko yksin, jos et, niin kerro kotona oleville.
en kovasti huolissani ole. Ikävältä kyllä tuntuu. Aspiriinia voisin kokeillakin. Toisaalta, jos onkin tuota närästystä niin paheneekohan... Voiko närästyskin tosiaan tuntua sydämen kohdalla pistoina, kipuina. Aiemmin kyllä röyhtäytti hieman. Olisiko sitä sitten.
Kerroin miehelle varulta, mutta en usko sydämestä johtuvaksi, ehkä niitä lihaskipuja tai närästystä.
ap
Minä kärsin tuosta vaivasta usein kun lapset olivat pieniä. Lääkäri käski ottamaan aspiriinin tai lasten disperiinin kun pistävä kipu ilmaantui. Usein en pystynyt edes liikkumaan kun pisti niin kovasti. Lasten disperiiniä käytin, välillä aspiriinia, molemmat helpottivat kivun heti. Suosittelen, että kokeilet ainakin.
Ja on lähtenyt vain vetämällä syvään henkeä muutaman kerran vaikka tuntuu että puukko tulisi rinnasta ulos.
Kerran oli niin paha etten voinut nousta sängystä ylös. Onneksi pomoni tuli ja tiesi mitä tehdä. Väänsi toisen käden taakse ja kuului pam ja rintalasta aukes.
Kerran oli niin paha etten voinut nousta sängystä ylös. Onneksi pomoni tuli ja tiesi mitä tehdä. Väänsi toisen käden taakse ja kuului pam ja rintalasta aukes.
on juuri tuollainen kipu. kokeile kuuri luontoisesti jotain narastyslaaketta.