Onko U-KEMSEUL jotakin tekemistä huumetestien kanssa? Raskausaikana
Kommentit (13)
pissanäytteen antamisen. Ehkäpä sitten vien sen huomenaamuna labraan, vaikka en kyllä huumeita ole koskaan tietääkseni käyttänyt. masislääkettä kyllä, parhaillaankin
vaik oliski huumeseula ni miks pitää jättää väliin, jos et oo mitään käyttänyt? (siis jos olis huumeseula) ja kieltäydyt testistä, niin neuvolassa ja synnärillä sua kohdellaan kuin huumausaineiden käyttäjää, siis varotoimena, et onko se parempi kuin yksinkertaisella testillä todeta, et et oo käyttäjä? (siis ei oo mikään rutiini ottaa edes raskausaikana huumeseulaa, ihme asioita te mammat pelkäätte, eikä ihme, et kaikenlaisin legendoja leviää)
pissanäytteen antamisen. Ehkäpä sitten vien sen huomenaamuna labraan, vaikka en kyllä huumeita ole koskaan tietääkseni käyttänyt. masislääkettä kyllä, parhaillaankin
mulle kerrota. Vainoharhainen kun olen, niin tottakai neuvola juonii mun selän takana huumetestit. Pitänee pyytää lisää lääkettä....
missään laboratoriossa ei ole resursseja alkaa testaamaan yksittäisiä aineita virtsasta!!!
Ovat kiinnostuneita lähinnä mm. proteiineista ja sokereista, jotka voivat viitata johonkin tulehdukseen tai raskausajan diabetekseen.
ei taida hissi nousta ylös asti... hohhoijaa...
i]mulle kerrota. Vainoharhainen kun olen, niin tottakai neuvola juonii mun selän takana huumetestit. Pitänee pyytää lisää lääkettä....
[/quote]
vois labraan itse viedäkään, siis et olisit kotona näytteen ottanu :) eikö se jo kerro sulle jotain, et saisit muka huumenäytteen antaa ihan itsekses?
mulle kerrota. Vainoharhainen kun olen, niin tottakai neuvola juonii mun selän takana huumetestit. Pitänee pyytää lisää lääkettä....
Tottakai neuvola tietää että syön masennuslääkettä, aattelin vaan että testaavatko otanko lääkkeet niin kuin ohjeessa sanotaan. Ilmeisesti lääkeannos ei ole riittävä, kun tälläisia ajatuksia nousee päähän;-)
Ei ole ihan lääkitys kohillaan...
Ei ole, älä huoli, kuten niin moni muu on jo kertonut.
U-Kemseul on se pissan perustesti. Siinä katsotaan mm pissan pH, leukosyytit, glukoosi, punasolut, ketoaineet (kielii esim kuivumisesta), nitriitit (bakteerit tuottavat). Ei nin mitään tekemistä huumeiden kanssa.
Kertaus on kaikkien opintojen äiti. :P
t. Labratäti
ja huumeseulan virtsanäyte otetaan (pitäisi ottaa) niin, että hoitaja/työntekijä on paikalla=samassa tilassa näytteenantajan kanssa ja seuraa/katsoo näytteenantoa, näytteenantajalla hanskat kädessä ja tuskin olet näin näytettä edes antanut?