Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koira apua tarvitaan!!

Vierailija
26.03.2009 |

koira pissaa sisälle ja karkailee. mitä avuksi? kyseessä pikkuveljeni (14v) koira jota hän haluis itse opettaa. Meidän äidiltä menee hermot siihen piskiin ja veli pyysi multa apua. vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ton ikänen haukku sisälle pissii...

Vierailija
2/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira pissaa sisälle ja karkailee. mitä avuksi? kyseessä pikkuveljeni (14v) koira jota hän haluis itse opettaa. Meidän äidiltä menee hermot siihen piskiin ja veli pyysi multa apua. vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos. Poika paikalliselle koirakentälle koiran kanssa alkeiskurssille(heti), jos ohjaaja ei osaa itse niin ei voi koiraakaan opettaa. Kotonakin voi opettaa luoksetuloa kutsumalla ja palkkaamalla välittömästi(pätee myös istumiseen ym.). Jos koira pääsee karkuun, mutta tulee kutsusta luo niin taas palkkaa, ei tässä kohtaa ikinä rankkareita.

Kannattaa opetella luoksetuloa ulkona esim. pitkään pyykkinaruun kytkettynä. Jahkas koira oppii mieltämään pojan laumanjohtajakseen niin tottelevaisuustreenit helpottuvat.

t. koiranomistaja, jonka lapsillakin on lemmikkejä

ps. vanhemmat ovat vastuussa lastensa lemmikeistä ja niitä ei kannata ottaa, jos sitä rumbaa ei itse jaksa

Vierailija
4/4 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuon ikäisen koiran pitäisi olla jo sisäsiisti, onhan sille se opetettu? Mahdollinen rakenteellinen ongelma voi tietysti aiheuttaa kyvyttömyyttä pidättää, mutta koska koiruus myös karkailee niin todennäköisemmin se joko ei vain kunnioita isäntäänsä tai se protestoi, esim. jos joutuu olemaan paljon yksin? Suosittelen Pertti Vilanderin Koirankorjauskirjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä