Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just että jos joku mies on mua rakastanut, olen aina rakastanut takaisin!

Vierailija
02.03.2009 |

Jos ihastuminen johtuu siitä, että olet niin imarreltu, että sinutkin huomataan?

Toisaalta kyllähän se on ihan normaalia, että toisen ihastuminen kiinnittää huomiota.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puit sen sanoiksi! Olenkin joskus miettinyt, mistä johtuu, että ystävättärillä on aina aivan selkeä miesihanne, minkä perusteella sitten alkoivat seurustella ja sittemmin avioitua, kun minulla taas sinkkuaikana oli milloin minkäkinlaisen sorttisia poikaystäviä. Mahtoi olla juuri niinkuin sanoit: jos joku vain oli tarpeeksi herttainen minulle, menivät minulta polvet veteliksi, ja kun kulman takana oli seuraava taas vokottelemassa, siirtyi "rakastumisen tunteeni" tähän uuteen.

Ihan muuten taatusti on kyse itsetunto-ongelmasta, josta en näköjään tähänkään päivään mennessä ole kokonaan päässyyt vaikka olenkin nyt jo vuosia kiinteässä ja uskollisessa parisuhteessa.

Mutta sitä viehättävyyttään tulee silti silloin tällöin testattua.

Mietin että olenko rakastunut vain läheisriippuvuuden takia? Olen ihan nätti mutta seurustelut miesten kanssa joista ei voi sanoa että ulkonäköön olisin ihastunut. Olen ajatellut että se kertoo vain sen etten ole pinnallinen ihminen mutta se ei taidakaan olla koko totuus :(.

Vierailija
2/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seurustellutkin melkein koko ajan. Olen säälittävästi etenkin teininä roikkunut muutamassa pojassa jotka ovat olleet minulle kivoja vaikka jälkeenpäin tajusin että se olikin vain se yksi klassinen asia mitä minusta halusivat. Kehuskelivat ympäriinsä ja pilasivat maineeni. Sitten olinkin 15 vuotias "helppo nakki" vaikka mä olin vain sokeasti rakastunut ja helposti hyväksikäytettävissä. Täytyy sanoa että vieläkin ihmettelen miten siitä nöyryytyksestä selvisin. Onneksi seuraavat ihastumiset oli ihan kunnon miehiä, joilla ei tosin muuta yhteistä kuin se että kaikki jostain syystä kiinnostuivat minusta ja mä rakastuin taas sokeasti.

Onneksi minäkin olen nyt naimisissa ja äiti. Toivottavasti itsetuntokin on parantunut, mutta sen näkee vasta sitten kun tilanne tulee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että olenko rakastunut vain läheisriippuvuuden takia? Olen ihan nätti mutta seurustelut miesten kanssa joista ei voi sanoa että ulkonäköön olisin ihastunut. Olen ajatellut että se kertoo vain sen etten ole pinnallinen ihminen mutta se ei taidakaan olla koko totuus :(.

Vierailija
4/5 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se joka viimeksi muhun rakastui oli ihan ok mies. Ollaan oltu jo 6v naimisissa.

Suurimman osan olen ollut kotiäitinä ja mietin että kun menen pian taas töihin ja tapaan muita kuin toisia kotiäitejä, niin mitä jos joku mies muhun siellä rakastuu. Ihan taatusti taas rakastan takaisin. Toivottavasti pidän itseni kurissa enkä anna sen johtaa mihinkään vaikka tuntuisi että oma mies rakastaa mua vähemmän.

ap

Vierailija
5/5 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tarkalleen mistä puhut.. ja omalla kohdallani se johtuu ainoastaan huonosta itsetunnosta, sen tiedän. Nyt se on kuitenkin kohentunut äitiyden myötä :) Enää ei ole väliä, vaikka joku tuntematon taas ihastuu, olen onnellinen tässä ja nyt :)

Ja nyt olen huomannut, että välttämättä kaikki eivät ole olleet ihastuneita vaan olen tavallaan joutunut hyväksikäytetyksi. (vaikka niin pitkälle en ole kenenkään kanssa mennytkään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme