Ystävän mustasukkainen tyttöystävä
Jumalauta että vituttaa!! Paras ystäväni rupesi muutama kuukausi sitten seurustelemaan uuden naisen kanssa, tämä nainen on oikea haahka! Kyttää viestit joita kirjoitamme, mm kun kerroin ystävälleni erittäin kipeästä ja henkilökohtaisesta ongelmasta niin eukko ilkkui minulla fb viestissä että kai nyt mun isäkin ryyppää kun on tällanen tytär...
Meillä ei ole koskaan ollut MITÄÄN säpinää tämän ystäväni kanssa minun puolelta, olen seurustellut vuodesta 2001 oman mieheni kanssa ja viime kesänä astuimme avioon. Myöskään ystäväni entisillä kumppaneilla ei ole ollut kanssani ongelmaa vaan olemme ystäviä heidän kanssa edelleen.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:44"]Hanki uusi "ystävä". Tai sitten voit tehdä jotain ennenkuulumatonta ja puhua vaikka sille miehellesi ongelmistasi. Voi myös olla että "ystäväsi" ei kehtaa sulle suoraan sanoa ettei kiinnosta, mutta uusi tyttis kehtaa. [/quote] Ei kiinnosta mutta päivittäin soittelee yli tunnin puheluita ja viestittelee? :D [/quote] Miltä tuntuisi, jos miehesi tekisi samaa jonkun naisen kanssa? Kirjoitit muuten aloituksessa, että välillänne ei ole ollut koskaan mitään säpinää sinun puoleltasi? Onko nyt niin, että ystäväsi on vähän ihastunut sinuun. Tilanne tietysti imartelee, vaikkei sinulla olisikaan romanttisia tunteita, ja siksi annat sen jatkua. Rehellisesti? [/quote] Siitä on jo vuosikausia kun ystäväni oli minuun ihastunut. Silloin otin häneen etäisyyttä. Ja ei mua mun miehen naispuoliset ystävät häiritse, sehän on minun kanssani ja jos jotain intressejä sinne suuntaan olisi niin olisi sitten varmaan jonkun muun kanssa :)
[/quote]
Onhan se mukava pitää itsellään jotain varaventtiiliä, joka roikkuu siinä sivussa toiveenaan, että sinun parisuhteesi kariutuu. Tietääkö miehesi edes, että tuntikausia viikossa vietät tuon entisen sinuun ihastuneen miehen kanssa? Siis että tuo mies on ollut (ja näyttää edelleen olevan!) sinuun ihastunut ja vain odottaa tilaisuuttaan. Imarteleehan se nyt toki, kun toinen mies roikkuu yhteydessä, ja itse on jo toiseen sitoutunut. Mutta ennenpitkää tuo peli johtaa katastrofiin.
[/quote]
Todellakin tietää :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:19"]
Anteeksi, mutta rehellisesti sanottuna tämän keskustelun perusteella vaikutat epämiellyttävältä, roikkuvalta ihmiseltä. En usko, että tarkoitat käytökselläsi pahaa, mutta ymmärrän tuota tyttöystävää todella paljon. Hän todennäköisesti haluaisi miehen kanssa henkisesti läheisemmän suhteen ja kokea, että hän olisi tälle kaverillesi elämänsä tärkein ihminen. Kaipaa sellaista syvää ymmärrystä.
Mutta kun sinä olet kuvioissa, tuo ei tule ikipäivänä onnistumaan. En usko, että kovin moni nainen on oikeasti sairaalloisesti mustasukkainen, mutta odotukset parisuhteelta ovat erilaiset. Moni tarvitsee ehdotonta hyväksyntää, syvää ymmärrystä ja läheisyyttä ensisijaisesti siltä kumppanilta ja toivoisi, että myös se kumppani suhtautuisi häneen samalla tavalla. Se voi näyttäytyä joillekin ulospäin takertuvaisuudelta, mutta jossain määrin terveessä parisuhteessa voidaan nojata toiseen.
Mikäli kaverisi oikeasti on sanonut, että tyttöystävän mustasukkaisuus on niin ylitsevuotavaa ja rasittavaa, niin olisi parempi, että pariskunta eroaisi. Sinun kannattaisi kuitenkin lopettaa sellaisen asenteen ruokkiminen, sillä käytökselläsi aiheutat sitä.
[/quote]
Isoäiti komppaa täysin tätä näkemystä!
HUOMIO NRO 1:
- Ap ja ystävä ovat olleet ystäviä 21 vuotta
HUOMIO NRO 2:
- Tyttöystävä on LUKENUT SEURUSTELUKUMPPANIN YKSITYISIÄ VIESTEJÄ
HUOMIO NRO 3:
- Tyttöystävä on HAUKKUNUT ALATYYLISESTI SEURUSTELUKUMPPANINSA YSTÄÄVÄÄ NÄIDEN VIESTIEN POHJALTA
HUOMIO NRO 4:
- Tyttöystävä YRITTÄÄ ESTÄÄ SEURUSTELUKUMPPANINSA YSTÄVYYSSUHTEITTEN YLLÄPITOA
Vaihtakaa tyttöystävän kohdalle poikaystävä niin jopa alkaa av-palsta tuuttaamaan 'Jätä se sika!'-kommentteja!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:13"]
Jumalauta että vituttaa!! Paras ystäväni rupesi muutama kuukausi sitten seurustelemaan uuden naisen kanssa, tämä nainen on oikea haahka! Kyttää viestit joita kirjoitamme, mm kun kerroin ystävälleni erittäin kipeästä ja henkilökohtaisesta ongelmasta niin eukko ilkkui minulla fb viestissä että kai nyt mun isäkin ryyppää kun on tällanen tytär...
Meillä ei ole koskaan ollut MITÄÄN säpinää tämän ystäväni kanssa minun puolelta, olen seurustellut vuodesta 2001 oman mieheni kanssa ja viime kesänä astuimme avioon. Myöskään ystäväni entisillä kumppaneilla ei ole ollut kanssani ongelmaa vaan olemme ystäviä heidän kanssa edelleen.
[/quote]
Miksi tuo nainen on haahka? Mikä oikeus sulla on nimitellä? Taidat olla mustis miehestä. Sääli että et osaa olla ystävä vaan olet pikkumainen mustis. Parisuhteessa aika usein jaetaan kaikki ja meilläkin ollaan facet auki ihan vieretysten, kumpikin saa lukea kummankin viestit. Kännykin on sellanen, jos viesti piipaa niin mies saattaa huikata mulle, lueppa mikä sinne tuli
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:46"]
Miksi oletetaan, että ap yksin hallitsee tätä hankalaa tilannetta? Onhan siinä osapuolina myös ystävä joka haluaa jatkaa ystävyyssuhdetta ja tyttöystävä jolle tilanne on ongelma. Miksi siis suurin rikollinen on ap, eikä esimerkiksi se mies tai miehen tyttöystävä?
Nämä ovat hankalia tilanteita ja harvoin käy niin onnellisesti, että päästään kaikkia miellyttävään loppuyulokseen. Jos olisin ap, ehdottaisin ystävälle että harvennetaan vähän yhteydenpitoa. Että jos aiemmin olette soitelleet joka päivä, soittelisitte vaikka joka toinen päivä. Kaikesta huolimatta yrittäisin myös tutustua tyttöystävään, että hän saisi tilaisuuden nähdä etten ole uhka heidän suhteelleen.
[/quote]
Jos tyttöystävä on tehnyt selväksi, että ei kiinnosta tutustua. Ja tuo ihanaa luonnettaan esille vittuilemalla toiselle kipeästä asiasta, jonka on yksityisiä viestejä salaa lukemalla urkkinut tietoonsa, niin en kyllä olisi kiinnostunut tuollaisesta ihmishirviöstä. Toivoisin, että ystäväkin avaa silmänsä ja heivaisi persoonallisuushäiriöisen roikkujan elämästään. Kammottava ihmisen irvikuva.
[/quote]
Totta. Eli syyttävän sormen pitäisi osoittaa ennemminkin tyttöystävän kuin ap:n suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:55"]Miksi ette voi nähdä niin, että tyttökaveri on mukana? Kyllä hänen pitäisi saada sinuun tutustua niinkuin muihinkin miehensä ystäviin. [/quote] Koska hän ei lukuisista pyynnöistä huolimatta halua. Ja nyt kun on minut muutaman kerran pystyyn haukkunut niin en halua minäkään. [/quote] Enkä haluaisi minäkään, jos olisin tuo miehen tyttöystävä. Vaatisin, että joko minä tai se toinen. Valitse, kumpiko on läheisempi. Ja jos valitsee minut, niin se toinen naikkonen jää sillä kertaa ja piste. [/quote] Ikävä olisi olla sun kaltaisen ihmisen kanssa joka ei anna toisella olla ystäviä :( kamala kuinka paljon ahdistuisin jos pitäisi vain oman kumppanin kanssa olla kokoajan ilman ystäviä.
[/quote]
Tuossapa ei ollut kyse kaikista ystävistä, vaan sinun kaltaisistasi vain. Sellaisia parisuhteeseen kiilaajia ei ystäväpiiriin ole viisasta sallia kummankaan. Parisuhteen asiat jaetaan sen oman kumppanin kanssa, ei ulkopuolisen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ap on vain vahingoniloinen, kun miehen ei onnistu pitää parisuhteitaan HÄNEN takiansa! Säälittävää touhua!
[/quote]
Haista vittu, ihan oikeasti. En todellakaan ole vahingoniloinen vaikka en tästä nykyisestä naisesta pidä (sen takia kun haukkuu ja ilkkuu minulle isäni alkoholismista)
Hänen edelleninen naisensa on edelleen ystäväni, he erosivat siksi että nainen muutti toiselle paikkakunnalle töihin ja ei minä en pakottanut muuttamaan :D
Soita sille tyttöystävälle ja sano että yksityisviestien lukeminen on rikos (sinä olet myös asianomainen tässä tapauksessa) ja haluaisit tietää että mistä kenkä puristaa? Sit jos se sanoo sulle että painu helvettiin heidän elämästään, voit kertoa tälle ystävällesi nämä terveiset ja antaa hänen päättää valitseeko tyttöystävän vai ystävän. Sillä terve ihminen ei pistä ketään valitsemaan noiden kahden välillä eikä terveessä suhteessa sellaiselle ole tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:44"]Hanki uusi "ystävä". Tai sitten voit tehdä jotain ennenkuulumatonta ja puhua vaikka sille miehellesi ongelmistasi. Voi myös olla että "ystäväsi" ei kehtaa sulle suoraan sanoa ettei kiinnosta, mutta uusi tyttis kehtaa. [/quote] Ei kiinnosta mutta päivittäin soittelee yli tunnin puheluita ja viestittelee? :D
[/quote]Kuulostaa vähän erikoiselta ystävyydeltä vai pitäisikö sanoa "ystävyydeltä". En ihmettele, jos tyttistä alkaa vähän riepomaan nuo päivittäiset yli tunnin puhelut. Ei hänellä siltikään ole oikeutta levitellä sinun asioitasi.
Jos minun puolisoni menisi vittuilemaan ystävälleni jostain hänen arasta asiastaan ja jonka puolisoni olisi saanut tietoonsa urkkimalla minun puhelinta/konetta/päiväkirjaa, niin ei hyvä heiluisi. Noin tuoreessa suhteessa varsinkin saisi kerätä kamansa ja itsensä tuolta rappukäytävästä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:44"]Hanki uusi "ystävä". Tai sitten voit tehdä jotain ennenkuulumatonta ja puhua vaikka sille miehellesi ongelmistasi. Voi myös olla että "ystäväsi" ei kehtaa sulle suoraan sanoa ettei kiinnosta, mutta uusi tyttis kehtaa. [/quote] Ei kiinnosta mutta päivittäin soittelee yli tunnin puheluita ja viestittelee? :D
[/quote]
Miks tästä viestistä välittyy sellanen mielikuva et ap nauttii kilpailla ystävänsä tyttöystävän kanssa ystävänsä huomiosta? Ja minkä ikäisiä te oikein ootte, 20 jotain? Meillä kolmekymppisillä, perheellisillä, töissäkäyvillä ei ole aikaa jutella tuntien puhelua päivittäin. Eikä edes haluja, vaikka olis sydänystävä kysessä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:13"]
[/quote]
Miksi tuo nainen on haahka? Mikä oikeus sulla on nimitellä? Taidat olla mustis miehestä. Sääli että et osaa olla ystävä vaan olet pikkumainen mustis. Parisuhteessa aika usein jaetaan kaikki ja meilläkin ollaan facet auki ihan vieretysten, kumpikin saa lukea kummankin viestit. Kännykin on sellanen, jos viesti piipaa niin mies saattaa huikata mulle, lueppa mikä sinne tuli
[/quote]
Toivottavasti ystävänne tietävät tämän.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:06"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:46"]
[/quote]
Miks tästä viestistä välittyy sellanen mielikuva et ap nauttii kilpailla ystävänsä tyttöystävän kanssa ystävänsä huomiosta? Ja minkä ikäisiä te oikein ootte, 20 jotain? Meillä kolmekymppisillä, perheellisillä, töissäkäyvillä ei ole aikaa jutella tuntien puhelua päivittäin. Eikä edes haluja, vaikka olis sydänystävä kysessä.
[/quote]
Lähinnä huvituin tuosta ei kiinnosta jutusta. Loput on sinun omaa mutuasi. No mulla lähes kolmekymppisellä, äitiyslomalla olevalla on aina aikaa ystäville. Ei toki perheen kustannuksella.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:05"]
Onko nyt niin, että ystäväsi on vähän ihastunut sinuun. Tilanne tietysti imartelee, vaikkei sinulla olisikaan romanttisia tunteita, ja siksi annat sen jatkua. Rehellisesti?
[/quote]
Tuo ei tosiaan pidä paikkaansa, että olisi muka aina jotenkin tosi imartelevaa jos mies on yksipuolisesti ihastunut. Pikemminkin tulee vähän surku sitä miestä ja alkaa tarkkailla omaa käytöstään ettei kai tässä nyt vahingossa oo antanut ymmärtää mitään.
Ohis
[/quote]
Hetkinen, väitinkö, että se olisi kaikille imartelevaa? AP:lle selvästi on, kun jatkaa suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:46"]
Miksi oletetaan, että ap yksin hallitsee tätä hankalaa tilannetta? Onhan siinä osapuolina myös ystävä joka haluaa jatkaa ystävyyssuhdetta ja tyttöystävä jolle tilanne on ongelma. Miksi siis suurin rikollinen on ap, eikä esimerkiksi se mies tai miehen tyttöystävä?
Nämä ovat hankalia tilanteita ja harvoin käy niin onnellisesti, että päästään kaikkia miellyttävään loppuyulokseen. Jos olisin ap, ehdottaisin ystävälle että harvennetaan vähän yhteydenpitoa. Että jos aiemmin olette soitelleet joka päivä, soittelisitte vaikka joka toinen päivä. Kaikesta huolimatta yrittäisin myös tutustua tyttöystävään, että hän saisi tilaisuuden nähdä etten ole uhka heidän suhteelleen.
[/quote]
Oletetaan siksi, että juurikin ap on itse aiemmin etäännyttänyt välinsä tuohon mieheen, kun mies on ilmaissut oman ihastumisensa ap:hen. Siksi olisikin nyt vieläkin parempi, jos ap katkaisisi mieheen epäterveen suhteensa, jättäisi miehen itsenäistymään ja sallisi tämän elää omaa elämäänsä. Mies tietenkin on se päätekijä tuossa, mutta jos on oikeasti niin urpo, ettei kykene jostain ex-ihastuksestaan luopumaan kokonaan, vaan roikkuu ja roikku, niin luulisi sillä ex-ihastuksella olevan edes sen verran järkeä, että lemppaisi tuollaisen takiaisen kauas, jotta oppii seisomaan omilla jaloillaan! Miehen tyttöystävät ovat niitä kaikkein vähiten tuohon syyllisiä, vaikka oirehtisivat miten. Syy on tuossa vääristyneessä ex-ihastussuhteessa, jota ihastuksen kohde ei halua katkaista, kun on niin mukava köllötellä suosion valokeilassa, ja jota tuo hölmö ihastunut mies ei vain osaa katkaista omaksi onnekseen, vaan roikkuu ja roikkuu loputtomiin ja tuhoaa siten kaikki alkavat parisuhteensa. Nyt olisi joku topakampi nainen hönellä, niin eikö tämä leimata yhteistuumin sairaan mustasukkaiseksi! Kyllä se syy hänenkin käytökseensä löytyy juuri tuosta vääristyneestä suhteesta pa:n ja ko miehen välillä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:05"]
Onko nyt niin, että ystäväsi on vähän ihastunut sinuun. Tilanne tietysti imartelee, vaikkei sinulla olisikaan romanttisia tunteita, ja siksi annat sen jatkua. Rehellisesti?
[/quote]
Tuo ei tosiaan pidä paikkaansa, että olisi muka aina jotenkin tosi imartelevaa jos mies on yksipuolisesti ihastunut. Pikemminkin tulee vähän surku sitä miestä ja alkaa tarkkailla omaa käytöstään ettei kai tässä nyt vahingossa oo antanut ymmärtää mitään.
Ohis
[/quote]
Hetkinen, väitinkö, että se olisi kaikille imartelevaa? AP:lle selvästi on, kun jatkaa suhdetta.
[/quote]
No ei todellakaan ole. Sanotaanko näin että vaikka olisimme sinkkuja ja ystäväni ei olisi minulle kuin veli niin en siltikään koskisi häneen pitkällä tikullakaan seksuaalisessa mielessä.
Hulluja vastaajia täällä tänään. Toi nainen on selvästi mielipuoli ja tukahduttaa ystävääsi mustasukkaisuudellaan. Ystävänä sinulla on velvollisuus tukea ystävääsi ja auttaa häntä eroamaan. Tietenkin ystävät menevät heilojen yli, sukupuolesta riippumatta.
Oikeastikko jengi on sitä mieltä että minun tulisi 21 vuotta kestänyt ystävyyssuhde katkaista kun joskus vuosikausia sitten ollessamme noin kuusitoista vuotiaita ystäväni oli minuun ihastunut? Oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:58"]
HUOMIO NRO 1:
HUOMIO NRO 2:
HUOMIO NRO 3:
- Tyttöystävä on HAUKKUNUT ALATYYLISESTI SEURUSTELUKUMPPANINSA YSTÄÄVÄÄ NÄIDEN VIESTIEN POHJALTA
HUOMIO NRO 4:
Vaihtakaa tyttöystävän kohdalle poikaystävä niin jopa alkaa av-palsta tuuttaamaan 'Jätä se sika!'-kommentteja!
[/quote]
Ja kun tuohon listaan lisää, että mies on aiemmin ilmaissut ihastumisensa ap:lle, niin kuviohan on aivan selvä!
Ap nauttii noiden miehen parisuhteiden kustannuksella siitä, että mies on edelleen ihastunut ap:hen, vaikka ap on tahollaan parisuhteessa. Ja kuka sitä nyt hyvää itsetunnon pönkkää laittaa menemään tiehensä, onhan se hyvä varaventtiili,,jos se oma parisuhde jostain syystä hajoo, tai jos tarvitaan jotain mustasukkaisuuden aihetta sille omalle miehellekin, jos hän alkaa viettää iltojaan liian paljon poissa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:58"]
HUOMIO NRO 1:
HUOMIO NRO 2:
HUOMIO NRO 3:
HUOMIO NRO 4:
[/quote]
Ja kun tuohon listaan lisää, että mies on aiemmin ilmaissut ihastumisensa ap:lle, niin kuviohan on aivan selvä!
Ap nauttii noiden miehen parisuhteiden kustannuksella siitä, että mies on edelleen ihastunut ap:hen, vaikka ap on tahollaan parisuhteessa. Ja kuka sitä nyt hyvää itsetunnon pönkkää laittaa menemään tiehensä, onhan se hyvä varaventtiili,,jos se oma parisuhde jostain syystä hajoo, tai jos tarvitaan jotain mustasukkaisuuden aihetta sille omalle miehellekin, jos hän alkaa viettää iltojaan liian paljon poissa.
[/quote]
Sä olet ihan oikeasti hullu. Ei millään pahalla mutta toi sun päätelmäketju kusee niin pahasti. Ensinnäkin siitä ihastumisesta on pian 15 v aikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 13:00"] [quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 12:55"]Miksi ette voi nähdä niin, että tyttökaveri on mukana? Kyllä hänen pitäisi saada sinuun tutustua niinkuin muihinkin miehensä ystäviin. [/quote] Koska hän ei lukuisista pyynnöistä huolimatta halua. Ja nyt kun on minut muutaman kerran pystyyn haukkunut niin en halua minäkään. [/quote] Enkä haluaisi minäkään, jos olisin tuo miehen tyttöystävä. Vaatisin, että joko minä tai se toinen. Valitse, kumpiko on läheisempi. Ja jos valitsee minut, niin se toinen naikkonen jää sillä kertaa ja piste. [/quote] Ikävä olisi olla sun kaltaisen ihmisen kanssa joka ei anna toisella olla ystäviä :( kamala kuinka paljon ahdistuisin jos pitäisi vain oman kumppanin kanssa olla kokoajan ilman ystäviä.
[/quote]
Tuossapa ei ollut kyse kaikista ystävistä, vaan sinun kaltaisistasi vain. Sellaisia parisuhteeseen kiilaajia ei ystäväpiiriin ole viisasta sallia kummankaan. Parisuhteen asiat jaetaan sen oman kumppanin kanssa, ei ulkopuolisen vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ap on vain vahingoniloinen, kun miehen ei onnistu pitää parisuhteitaan HÄNEN takiansa! Säälittävää touhua!