Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääjuhlien erilainen menuu?? Komentoikaas=)

Vierailija
26.03.2009 |

Hääjuhlat lähestyy ja vieraita 130hlöä , Auttakaa mua päättämään maksanko itteni köyhäks pitopalvelusta vai teenkö itse menuun 2=)

pitopalvelun kanssa on suunniteltu seuraava menu hintaan 24€/hlö

VAihtoehto 1

Kreikkalainen salaatti

vihreä salaatti

Lohta (joko graavattuna tai lämmin/kylmäsavulohi)

leipää ja levitettä

Porsaan ulkofilettä

punaviinikastike

Perunat (ei vielä tiedä missä muodossa)

Hääkakku ja kahvit

Menu 2 noin 7€/hlö tulisi olemaan alla olevaan tyyliin

Ruokaisa salaatti ja leipälounasateria..???Idea tässä olisi että kaikki ruuat olisi kylmiä jolloin ne saa hääpäivänä vain nostaa pöytää ja antaaa ihmisten nauttia=) Yhden tarjoilijan palkkaisin kuitenkin koko illaksi hoitamaan tarjoiluja!!

Kreikkalainen salaatti

makaroni-kinkkusalaatti

paahtopaistisalaatti

Eri vaihtoehtoja leipää suoraan leipomosta

Juustoja

Leikkeleitä

Broilerin fileitä

porsaan paistia

graavilohta

Hedelmäcocktail

Paussin jälkeen

Kakkukahvit (kakku tilattaisiin leipomosta)

Illalla olisi kokkaritarjoilu eli koktailtikkujen päähän erinlaisia herkkuja esim.viinirypäle-juusto

nakit ja lihapullat

voileipäkakun voi myös laittaa paloiksi ja tikun päähän...

(tätä en ole vielä suunnitellut tarkemmin..

Kertokaapas nyt kommenteja...

Kumman menuun söisitte mielummin??? Otan mielelläni myös uusia ideoita vastaan=)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileivissä on aika iso tekeminen ja ainakaan itse en kehtaa syödä niin montaa leipää, että saisin vatsani täyteen. Siksi suosittelisin vaihtoehtoon kaksi jotakin proteiinilisää. Esim. savulohi (lämminsavustettu) on mainiota kylmänäkin ja helppo nostaa tarjolle. Kala-allergisille jokin lihapaisti?

Joitakin salaattiaineksia tarjolle ihan omissa kipoissaan, niin allergiset saavat koostaa oman lautasensa. Ja itse tykkäisin, jos tarjolla on esim. marinoituja kasviksia. Yksissä häissä oli kreikkalaiseen tyyliin monenmoista pikkupalaa, tykkäsin kovasti. Tosin vanhemmat sukulaiset valitti, kun ei pöydästä löytynyt _yhtään mitään_ syötävää ja ovat muistaneet häät jälkikäteenkin siitä. On siis paljon niitäkin ihmisiä, jotka kaipaavat 'peruslihaa' ja perunoita tarjolle.

Lasisia kuohuviinilaseja suosittelisin minäkin. Me saatiin omiin häihin muutamia kymmeniä laseja lainaksi ja loput ostettiin (varmaan paha etikettivirhe oli sekin, että kaikki lasit eivät olleet samanlaisia). Joskus vapun tienoilla on isoissa marketeissa usein kuoharilaseja tarjouksessa, esim. alle euron/kpl. Meidän häistä on jo tovi aikaa, mutta silloin maksettiin n. 30-40 markkaa per tusina laseja. No, olihan ne sitten tusinalaseja, muttei kuitenkaan muovisia :) On nyt lasit odottamassa myös lasten ylioppilasjuhlia ja omia viisikymppisiä ja ties mitä :)

Vierailija
42/46 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDELLEEN PALKKAAN 2-3TARJOILIJAA HOITAAMAAN TARJOILUJEN KULUN!!! JA KAASOT AUTTAVAT MINUA MIELELLÄNSÄ, ITSE AUTAN HEITÄ AINA VASTAPALKAKSI!!=)

hääpäivänäsi olla, jos nyt jo menee hermo ja pitää huutaa! Suosittelen pitopalvelua niin ei tarvitse stressata ruokien kanssa. Onko tuo teilläpäin ainoa menuvaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis osahan ei ole selvästikään lukenut koko ketjua lävitse edes. Ja aina vaan kysytään samoja asioita vaikka niihin on jo saatu vastaus.

Vierailija
44/46 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätarjoiluistani tulee upeat, en malta odottaa että pääsen kokkailemaan.. Ruoka on parasta kun se tehdään sydämellä <3 Kiitos vielä kaikille vastanneille teistä todella oli apua=)

Vierailija
45/46 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuore vaimo on laittanut pöydän koreaksi koko joukolle. Siitä saa olla ylpeä!

Onnea ja lykkyä pyttyyn!

t. se tuulihatturullia tarjonnut :))

Vierailija
46/46 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokamyrkytyksen kouriin.

Kyllä minäkin ehdottaisin pitopalvelun palkkaamista ja kakun ottamista konditoriasta. Näin nimittäin varoittavan esimerkin eräässä hääohjelmassa, kuinka hirveäksi voi mennä häiden järjestely, kun on itse kaasoineen ajatellut tehdä tarjoilut ja sairastutaan kunnolla juuri ennen häitä. Siinä ei naurattanut ketään, jotka olivat mukana hääjärjestelyissä, otti todella koville saada kaikki tehtyä ajoissa, kun tärkeimmät tekijät olivat poissa kuvioista :(

Ei se sairastuminen nyt niin harvinaista ole, vaikka sitä ei kenellekään tietenkään toivoisi. Siinä tapauksessa voi mennä aika myttyyn häät, jos esim. häitä edeltävänä päivänä toinen kaasoistasi sairastuu, vaikka hänen pitäisi olla koko päivä keittiössä tekemässä ruokaa 130 henkilölle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi