Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästääkkö hääkuvat lapsille?

Vierailija
26.03.2009 |

Olen ex-miehestä hävittänyt oikeastaan kaikki muistot/tavarat/yhteiset kuvat lomilta, reissuista, elämästä yleensä. Joitain kuvia olen lapsille säästänyt, mutta nyt puntaroin tuota hääalbumia. Kahta tytärtä häät varmaan kiinnostaa ihan eri tavalla. Pitäisikö kuvat säästää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on eronnut hyvin riitaisasti ja on sen jälkeen hävittänyt kaiken exästään ja yhteisestä elämästä muistuttavan materian.

Itse olen hänen lapsilleen tallettanut juurikin hääkuvia yms. ja saavat sitten isompana niitä katsoa. Siskoni kanssa olen tästä sopinut ja asia oli ok, itse hän ei halunnut noita säilyttää itsellään joten toimii näin.

Vierailija
2/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaikka suoraan lasten tavaroiden joukkoon, jos ne itseä ärsyttää omassa hyllyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti jälkipolvet arvostavat tuollaista. 50 vuoden päästä albumin "arvon" suhteen ei ole mitään merkitystä erosiko tuo pari myöhemmin vai ei.

Vierailija
4/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et paljon asiasta yksityiskohtia kerro, mutta en ihan heti lähtisi kaikkia muistoja tuhoamaan, vaikka miten itseä vituttaisi. Lapset niitä tosiaan varmasti haluavat jatkossa nähdä, joten heidän kannaltaan kyllä säästäisin enemmänkin muistoja.

Vierailija
5/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkimo on tällä hetkellä suosikki. Ja lopussahan Tuhkimo saa niiiiiin kauniin hääpuvun. Tytär tietysti kyselee, miten kaunis mekko äidillä oli. Melkein itku tuli, kun näytin hääkuvaa, jossa olemme melkoisen arkisissa vaatteissa. Kaivelin sitten vanhan kuvan esiin ja tytär oli niin onnellinen, että miten kaunis mekko äidillä oli, että ei huomannut ihmetellä, miksi äidin kanssa ei olekaan isi. Se sitten aikanaan...

Olen säästänyt siis joitakin hääkuvia ja sormuksen. Tytär saa sen joskus vanhempana, itse en sitä luonnollisesti enää pidä. Maailman kaikkeuden kaunein sormus mun mielestä (huom. ei kallein :)).

Vierailija
6/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanu kaiken häihin liittyvän pahvilaatikkoon, joka on tallessa varastossa. Myös mun ja eksän sormukset on mulla tallessa ja lapsi saa ne sitten isona muistoksi.

Vierailija
7/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni äidin ja isäni hääkuva on ainut yhteiskuva heistä. Olen säilyttänyt sitä rakkaudella lapsuudesta asti. Minulle se on tärkeä muisto, vaikka äiti ei sitä silmissään haluakaan nähdä...

Minä rakastan isääni vaikkei äitini enää rakastakaan :-)

Vierailija
8/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albumi on tuolla kaapin kätköissä. Isästä olen kuvia säästänyt missä hän on yksin tai lasten kanssa ja ne on lasten laatikossa johon olen koonnut neuvolakorttia, piirustuksi muita muistoja.

Äh, jotenkin vaan se hääpäivä oli niin henkilökohtainen juttu..

Olkoon nyt tuolla säilössä poissa silmistä jonkin aikaa.

Ap

Vierailija
9/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta ex-mies kerkesi leikellä suutuspäissään kaikki, onneksi kerkesin pelastaa kastealbumit kun oli käynyt kaikki kuvat repimässä albumeista missä itse esiintyi. Ei visiin halunnut jättää muistoja minulle. Vihkiraamatunkin tuhosi. Olisi ollut mukava jättää ne kuvat yms. lapsille.

Vierailija
10/10 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman mieheni ex-liitosta olevat hääkuvat ja häävideon heidän yhteistä lastaan varten :) Eli säästä ihmeessä, niitä ei saa koskaan takaisin jos hävität ne.